//TAKE MY HEART
warrior red! :) haha
Sunday, December 16, 2012 @ 1:49 PM | 0 Comment [s]

HUARGGGHHH!!
lame betol!!!!!!! lamanyaaa tak ngadap blog!!! rase cm nak taip banyak giler bende!!
cerita pasal semalam. kelmarin!!! aaargghh..
terpaksa korban kan hobi untuk seketika dan memberi laluan untuk networkerss..
ooo.. its not easy man to guide,, to talk others,, to make audience comfortable with us...
but!! its soooo cooll. ilove it!! cabaran. itu satu cabaran... aku suka!! dan aku suka!!!
even aku banyak dah mengalirkan air mata hanya untuk cabaran... aku tau,, kalau aku tersungkur,, pasti aku akan bangkit balik.. kalau tak bangkit,, bererti aku kalah!

aku tak selemah tu.. cuma,, aku agak cengeng jugak.. aku cuba.. aku cuba.. dan aku cuba utuk become a maturer... tapi perkara tu x semudah yang disangka..
aku mampu membina rangkaian seramai 76 orang pada usia aku berumur hanya 19 tahun..
dan tak semudah tu aku jatuh lagi...
kali ni,, aku akan buat betul2... berkawan sekadar berkawan.. xde perasaan nak bercinta or bende lain... business is business...

leader atas aku adalah salah satu contoh,, salah seorang yang aku lihat.... aku akan pasti apa yang terjadi pada aku,, aku takkan buat pada networkers aku... serius aku mmg tekad kali ni.. dan aku yakin,,, apa yang aku nak kali ni..

aku akan buat buat dan buat.. sehingga income terkumpul dari hari ni sehingga cukup rm50,000 untuk send mak ayah aku ke mekah.. aku tak punyai banyak masa lagi....

kepada networkers,,, kita bukan bekerja.. tapi bekerjaya... pada umur dah grade nnti,, orang sibuk nak cari kerja,, tapi time tu kita dah bekerjaya.. orang yang kuat,, akan terus stay with kerjayanya.. kita pasti kuat bila kita bersama-sama... time orang sebok cari kerja apa sume,,, kita x payah susah2 nak cari kerja.. bezanya kita dgn orang kat luar sane.. kita belajar kerana ilmu. bukan sebab nak dapat kerja..

dalam S.A.. aku belajar meminta maaf.. memaafkan.. tak cari pasal sesuka hati... jage adab pergaulan.. cara pemakaian.. cara percakapan... berani jumpa orang x kenal... softskill semakin meningkat.. jalan sesorang pon ok jek... relexx jerr...

this is my life...







Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.