//TAKE MY HEART
today new experience
Thursday, December 27, 2012 @ 8:14 PM | 0 Comment [s]

aku.. semalam.. aku.. aku. tak tau mcm mana nak tenang kan munirah.. aku.. aku.. kekok betol semalam...
aku tak reti memujuk... serius aku tak reti... erm..
i dont have any experience sebelum ni... so dont have idea what to do..
ak dapat panggilan,, from fikree,, n after cakap dalam fon tu,, aku pon x tau nak buat pe.. ayah munirah telah kembali ke rahmatullah...
i make a call.. aku call ekin.,, so lepas bincang sume,, aku, ekin, abg hafiz dan fikree going to kuala nerang.. kol 4 pagi aku drive... semalam aku langsung x tidur..
masa jumpa munie kat kachi,, dia terus peluk aku.. hmm kesian munie,,, mmg x berlaku lagi pada aku,, tapi aku faham ape perasaan dia,, esok 28 hb dia exam.. adeih haii.. kitorang suggestkan tangguh exam..

ok dalam kol 7 kami pulang ke uum,, tapi hanya aku, ekin dan abg hafiz,, fikree stay n nanti kawan2 nya datang melawat.. erm,, hehe mase munie nangis tu,, aku nangis lah jugak.. (wa tak boleh ah tgok orang nangis,, nanti wa pon nangis),,

dengan mengantok seharian tak tidur,, aku pon drive mcm hape... serius ade sekali tu terlelap.. time tu tetibe abg hafiz sebut nama aku kuat2,, terjaga la kejap.. pastu nak tertutup lagi mata... boleh plak sesat kat kampung "padi".. adoii.. mcm haram. aku nak cepat,, jadi lambat..

aku kena rush siapkan kuiz,, pastu hantar.. last submit today.. aku penat... sampai2 bilik,, bagi kunci kat kak hannan,, then basoh kaki muka tangan,, aku tido. until 11... ikutkn hati aku x nak bangun.. tapi,, kene jugak.. kuiz kuiz kuiz..
kene tebalkan muka lagi pi pinjam kereta kak hannan.. adeih... -.-' thanks kak hannan bgi pinjam.. mmg x larat nak naek bas menapak lagi...
hmm.. tu pon aku nyaris excident ngn motor.. serius beb.. kalau excident tu,, aku rase mamat tu tak jawap exam aku rase,, hehe dan disebab kan dia x excident,, dia dapat tgok muka aku dengan rasa x puas hati.. maap.. maap.. sy nak cepat.. maap!!!
aku kalo mamat tu kejar aku dalam hati,, mmg aku pecut.. mcm aku buat mase aku form 5. hehe main kejo2 beb ngn mat motor.. dan mcm biasa aku menang...

tu satu hal.. ade hal lain lagi,, nak parking pon kene sound.. mcm ape aku ni hari ni.. pastu dah lapar,, nak amek nasi, nasi terabur.. what the messy!!! ecot ecot. mmmmm..
esok wa ade exam math.. hope i can do it.. amin.. jom doakan sesame ok!.. :)


moral of the story,, 1)maybe erm,, sila fokus bila bawa kereta..
2) kalau ngantok, boleh lah gi tido or berenti tepi jalan ke.. tukar2 pemandu ke...
3) jgn gelabah sgt...
4) bawa kereta dengan berhati2 ok!. :)




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.