//TAKE MY HEART
THIS week is awesome!!
Saturday, December 22, 2012 @ 12:05 AM | 0 Comment [s]

this is what we are going to do this week.. HAHA masok hutan sintok..
go to alor setar ---- FUNFAIR?
ermm gathering scorea-ian together!! wah its so cool..
make my day in smile... im so happy...










we have done our gathering.. gambar2 gathering ade pada abang rahman..nanti2 baru amek..

pic bawah ni gathering kali ke2 after kat hutan sintok tu.. kat tepi dpp.. tah pape... jerrr....
so.. lets checked out!! yowww





ni lintah.. kami masok hutan,, ramai gak yg jadi mangsa pacat.. eh pacat ke lintah ni?? hmmm


yg pic ni aku suka akannyaaa... style kott
hmmm.. so papehal back to basic.. team is important nak berjaya, mestilah satu team.. tak boleh ikut kan hati.. dah bape bnyk kali aku patah balik..
hmm selalu gak ade scene2 yg bengong. cth: tak nak buat produk.. last2 patah balik,, masok dalam preview kena buat.. semua tu kena fikir orang lain.. tu lah indahnya MLM. membantu lebih menjayakan.. i love this industry.. my friend is MLMers jugak. kebanyakan.. n im happy ade member mcm dorang.. sekurang2 nya tak tersekat permikiran... mcm belalang dalam balang.. erm tak pon,,, katak dalam gelas.. nampak perubahan yg berlaku disekeliling tapi duduk je.. x buat pape penambah baikan.. :)
HEBAT HEY!!


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.