//TAKE MY HEART
sewaktu itu
Thursday, December 27, 2012 @ 12:39 AM | 0 Comment [s]

wut wut wut.. terlebih dahulu,, saya nak bagi salam.. ASSALAMUALAIKUM!
ok dah.. so jawab lah.. pe lagi..

final exam is around the corner.. hmm.. dulu mase kecik2 aku seorang yg agak pandai lah juga.. (nak muntah ke? ha gi muntah dulu.. haha)  tapi mmg betul,, bila dah pandai ni,, kawan pon ngan kawan2 yang pandai je.. haha.. (ok ni ayat belagak nak mati).. ade kawan yg amek medic kat ireland,, kat uk... ade jugak terbang gi switzerland study abroad.. dalam geng aku dulu,, aku sorang je tak abroad.. hmm.. (ok sedih sikit).. tu antara impian aku yg lama tak tertunai2 lagi.. kitorang pernah janji sesame,, "study same2, so nnti kita belajar kat luar negara"! hihihi.. tapi nampak nye akuu je kene sambung gi matrikulasi,,, so,, ade gak bestie aku dapat matrik johor.. tapi akhirnye dye gi ireland..

yg ni aku citer pasal kawan2 aku kat muar ok... bukan kat jb.. (biasalah hidup merantau je keje..) until now i keep contact with them.. yg mane aku ingt jelah..  hehe

ok,, balik2 pasal exam ni,, dah tua2 bengap pulak! actually,, i have makanan tambahan.... tapi stop until kat matrik je... naek uum,, langsung x dapat guna.. sebab bende tu susah nak cari.. tu yang bengap tu.. tambah plak mmg kos ni pilihan ke TUJUH aku.. sangat tak berminat!! ok.. -.-'

i dont have idea langsung.. adoi.. ouh.. cuak gak nak amek mikro sem depan.. aku study giler2 mase kat matrik dulu,, dapat lah jugak A-.. ni,, mcm cuak plak aku nak amek sem depan.. sobab nyoo den ni x de bende yg mendorang untuk den nak belajoo..

(sambil menaip ni,, siap jugak den punyo sup campbell.. sedap!)



jap gi senang2 kalao rase nak masok kan gambar2 berkelah hari tu,, i will do it..

ok nak sambung study.. nunytee!!


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.