//TAKE MY HEART
PELIK?
Sunday, December 2, 2012 @ 12:45 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum!!
wahh lame kan tak update.. mcm giloo hidup ni haaa...
(sejak kawan ngan orang nogori ni,, koje nak speaking nogori jer.. tapi kadang2 ter campur gak perak ngan kelantan. ganu pon sekali ade... hmm.. bahagia tak hidup sy?) *tak pon...

hari tu kak ninie kate aku termasok dalam insan yang dia senang kenal dan dikatakan PELIK! hmm.. ooo aku pelik upenye. (dah lame tau sebenarnye.. mmg pelik pon,, tapi tak tau lah pulak ade orang perasan.. )
every day aku dengar pasal kak ninie SGM hari tu... saye ade rakam semua apa kak ninie kate!! yeay!!
yg die citer pasal pelik tu pn ade jugak..
tapi bukan aku je yg pelik.. hafidz azhari pon pelik gak.. tapi dye suka marah aku sejak kebelakangan ni.. hmm sedih2!!! tak suka orang marah2! lagi pulak marah aku.. bolrh jadi nanges tau tak... tapi tak de lah aku nak menangis sebab kene marah ngan hafidz azhari ni..  bodoh lah aku kalo nanges..

aku mmg tgh semangat nak buat balik.. tapi .. perasaan aku ade sesuatu yang pelik.. rase gemntar,, cuak.. menggeletar pon ade.. kak ninie kate aku boleh je nak "pancung" orang.. tapi tak nak je.. time tu aku rase.. mcm .. ha?? ape??? serius?? (tapi aku x cakap lah)... hmm betul gak tu dye kate mcm tu.. aku bukan heran pon orang nak cakap pe.. hari tu ade aku buat keje gile.. pakai baju ntah pape je gi kuliah.. mesti ramai orang ngumpat aku time tu.. hahahaa ade?? ade aku kesah. hahahaa
entah bila nak kurus pon aku tak tau!!


hafidz azhari.. kau boleh buat tau tak pe kak ninie kate.. aku pon rase mmg kau boleh buat.. mungkin lagi bagos dari aku.. tapi mmg x lah aku nak bg ko lagi bgos dari aku... tapi ko mmg pelik pon.. annoying nak mampos.. tpi tu kelebihan ko.. ok what.... so gunelah keistimewaan yg kau ade,, tapi orang lain takde...














last but not least,, walau mcm ne pon,, im still buat jugak walaupon ade orang bebel ke ape ke.. ade aku kesah?  lalalalalaaa actually,, ade sebab yg orang x tau ape sebab aku buat...
so,, im very proud sebab satu group dgn MAJOR DR. RUSYAINIE RAMLIE DAN EN. RAZIF...





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.