//TAKE MY HEART
pabo!
Friday, December 7, 2012 @ 2:06 AM | 0 Comment [s]

hanya separuh yg di luah kan.. akuu... penat! penat dengan semua ni.. macam provoke,, tapi malas! malas nak assume sume tu.. hati manusia  semua lain! even kau dah tahap kau sekarang,, tapi masih lagi kau seperti  biasa....  aku menangis seperti anak kecil,, yg kehilangan tmpt mengadu.. thx kak wani...

i dont know what to do... izzah xde.. selalu kalo sy nak nangis sekali pon,, sy pasti nangis sorang2,, x pon depan izzah.. aku...aku... tak tau... nak buat mcm mane... aku memang giler... hari ni aku x de dalam kelas 4 kali..
aku! mmg kerek giler.. tapi kau tau tak kenapa aku kerek??? kau tau ke...
kau mmg tak kenal aku! dari kecik,,,, aku tak pernah ade kawan yg rapat.. sebab??! every year aku akan pindah... kawan aku semua hi hi bye bye.. kau tau ape perasaan aku??

aku mmg kerek.., berlagak.. tu semua sebab aku.. aku taknak orang panggil aku loserr... aku takkan jadi loser!! betul abah kate,, dalam dunia ni,,
jangan sangat nak bergantung harap.. im trying! mmg nak success,, kalau keliling mcm hampeh,, x saling sokong menyokong,, bende ni semua boleh buat aku mati.. mati seorang diri!

kau mesti x tau bila xde orang sokong ape kau buat..

aku dah rase mcm nak menjerit satu sintok ni.. berlari ke puncak vista... n jerit sekuat hati.!

aku.. tak selemah yang kau sangka.. aku lagi kuat dari kau.. aku hidup bukan untuk kau.. tapi untuk aku,..

aku pernah terfikir untuk jadi ahli politik,, yang berpengaruh besar...! supaya xde orang boleh hentam aku,,. marah aku....

orang marah aku... aku duli ape...

kau cari pasal ngn aku,, bermakna kau mmg jahanam,,,, your are nothing to me..
tapi aku tak cari pasal pon,, tolong jgn cari pasal ngn aku,,..

tak boleh ke kalo kita berjaya sama2.. bukan nye x ajak.. ajak kan?? so ,,, kenapa.. kenapa mesti nak provoke... aku tak boleh tahan.. bende ni sume kau akan nampak hasilnye... cepat atau lambat, biar masa yg menentukan.. aku percaya,, aku lagi hebat dari kau!

cakap aje.. tapi tak buat tak guna jugak!....



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.