//TAKE MY HEART
matlamat aku
Saturday, December 8, 2012 @ 1:30 AM | 0 Comment [s]

mcm en.epit kate..

nak kate kita tak buat,, kita buat,, tapi kenapa amek masa lame sgt.. kan penat...
hmm... aku decide taknak amek masa lama sgt..
nampak tak aku habeskan 6bulan tanpa buat apa2..
laghaaa... hmm... aku tau,, sekarang mmg susah nak bangkit balik.. aku tau.. tanpa sokongan sesiapa, tanpa dibantu abang2 yg aku percaya dahulu nya...
untuk yg seterusnya,, aku takkan sesekali percaya manusia,, sebab manusia boleh berubah2.. aku tau ramai yg akan cuba menjatuhkan aku..tapi aku takkan mengalah.. korang taknak buat,, aku akan buat..

aku rindu korang.. tapii,,, maaflah menyusahkan.. sejauh mane kau kenal aku,, itu akan buat aku semakin annoying pada kau..
aahh... ade.. ade aku kesah... aku just nak berjaya.. kau taknak,, kau boleh bla..

en.epit kate,, fasa2 rangkaian2 kita,, 1st sekali kau akan dapat bisnes partner yg berkobar2 nak buat.. tetibe,,,, tenggelam tenggelam dan terus tenggelam.. tapi bila mana dia datang balik,, dia akan bangkit balik dengan minat.. bukan sekadar teruja... tak payah tgok orang lain.. tengok iri sendiri sudah.. aku berehat selama 6 bulan tanpa berbuat ap2... ish2... tapi kali ni.. aku yakin,, dengan kejatuhan aku yg lalu,, aku akan bangkit untuk jayakan rangkaian aku.. terutama sekali yng masih setia nak lakukannya... yana, jue fikree,, ekin,, asyraf... aku nak korang tau,, aku akan bantu korang,, tapi korang mestilah together.. bantu aku... bantu sama2...  kita xnak mcm dulu,,
just lupakan semua yg berlalu.. dan lupakan siapa kita dulu.. so sekarang kita reborn balik,, aishah sayang korang,, after this kak ninie will be here... kita pasti akan success kalo kita dapat bertahan sehabis baik!

kita kene tonjol kan diri sendiri.. insyallah i will be a presenter for mp... i want to be a leader yg korang boleh percaya,, dan disenangi semua... insyallah semua lancar...

aku takkan mengalah... dan xkan sesekali mengalah.. aku takkan biarkan orang kalah kan aku...
TAKKAN!!!


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.