//TAKE MY HEART
yow whats up mood
Saturday, November 24, 2012 @ 1:52 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum!

hope u alls ceria je today k guy.. lets read my story today.......... 

akuuu... bangun pepagi.. pada hari jumaat. hanya untuk gi  incas sukan siswi... haaa.. naseb baik ekin kol.. izzah pon kol.. klo x mmg terlajak lah... tapi bukan selalu pon bgn lambat.. (ececeehh ayat cover lettuuw)..
so.. ready to going to pusat sukan uum... 

tadaa.. ni lah keje aku.. incas budak main TEROMPAH GERGASI ngan  LARI DALAM GUNI..
sampai je padang,, rupenye urussetia tgh terjerit2 pgil DPPTM.. HEHEE lambat udah.. tu pon lambat mmg lambat.. dah tu tak cukup orang plak.. dah aku tarik dak yang main lari dalam guni main sekali terompah gergasi tu.. hadeih.. ok tarik orang sane, tarik orang sini still tak cukup lagi.. sorang je lagi untuk terompah gergasi.. dahlah nak start ni..
hmm dengan muka tension aku,, aku dengan rela hati join dorang.. mane tak nye.. klo x join nnti kene bayar panelti.. kesian lak ak tgok dak2 yg lain tu,, dah semangt nak main.. hehee tapi time tu aku tak de pic.. mmg xnak orang snap pon.. malu!!! ok stop!. =.='

ha.. dah kalo handfon ade camera,, x gunalah kalo tak amek gambar.. kan kan kan
so ni lah kerja aku..


ok settle sume.. datang angin tak btol aku,, aku tinggalkan ekin ngan izzah.. hahahaa mesti dorang penyabar giler an ngan aku.. kihkihkih MAAF MAAF

so aku gerak jalan kaki balik dpp dari pusat sukan.. balik,, tido.. kan hujan.. so.. tido lah.. ouh petang tu rajin lak aku gi kemas tmpt aku yg berselerak dlm bilik 7A 307.. mmg clean n clear... hahahaaa tapi!!! baru tadi aku wat sepah lagi atas katil.. tak pe. jap gi nak tido kemas balik.. SABBAAARRR...


ok.. inilah kawan lilo yg aku update status kate " kak wati diserang kawan-kawan lilo.. SG ni mmg suka terbang2 eh... cuak plk tgok dia tenung lama2.. mcm nak terkam orang je.. (jgn terkam aku sudah) ^^'"
tapi dia mmg ganas btol.. and bising pulak tu.. biasalah baru nak jinak ngn tuan nyaa... tapi aku tak prefer btol bela2 binatang selain kucing.. nanti kat rumah aku sendiri.,, aku akn bela kucing garfield yg gemok!!!!!!!
arrgghhh mesti comel giler!!

ok,, dari aku gi toilet,, sampai lah aku kuar toilet.. still dok kat situ aje.. TAKOT lettuuwww... padan muka...

ouh tadi ade SGM.. mmg lambat btol aku dtg.. bape minit tah lambat.. lupeee... hehee maaf maaf!!
serius aku rindu upline upline aku... hmm :( when i said it,, im very mean it.. sedih laaahhh....

giler kepala aku tak btol tadi... dah wat hal ptg.. malam plak cari gadoh ngn kak wani plak.. heheheee pastu masok masjid tetibe... hmm.. ok....

tadi ngat nak pelangkong si hafidz azhari tu... naseb baek aku baik hari ni... ok aku nampak dia punya cover tab warne merah.. peniru peniru peniru................................................ tolong jangan pakai cover tu time 27 hb nnti.. wa nak pakai warne merah.......... (aku pon x sure aku dtg ke x that time)... bnyk btol clash nye pon adoi......

dahlah... masok tido lagi bgos.. gudnite.. assalamualaikum.. waalaikumussalam.. :)


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.