//TAKE MY HEART
prank him ^^
Friday, November 9, 2012 @ 7:44 PM | 0 Comment [s]

nampak tak gambar kat bawah ni...


aku punya entry kali ni bukan pasal kucing kat atas ni.. hihihiii
saje je nak letak.. cam comel kan!

ok jom start reading... so today punye citer... nak start dengan cerita aku ataupon cerita kami??

ok lah.. cerita kami k...
assalamualaikum semua... (mukadimah cerita..) ^^ 
today ape yang kami buat?? 
ok.. sebenarnye mmg dah lama pon rancang prank ni... 
lagi2 plak ni untuk prank abg sy kan.. so.. mmg mcm comel lah.. hihi (abg ngang sebenarnye.. bukan abg angkat.. )

kitorang start kol 5.30..... nak kuar beli barang nieh....
dah amek kereta.. kami start la bergerak ke mall dulu.. sebab nak kuarkan duit lah.. 
xde duit semua tak jadi... adelah adegan2 yg perlukan banyak kesabaran semua yang berada di dalam kereta.. lagi-lagi kak wani.. hehehe
ikut kepala aku,, sampai ke mall x bercakap2! 
aishah wahid.... haishh keras betol kepala ang ni.. mcm batu! 
tapi kali ni cepat gak lah aku sedar,, yg aku ni terlalu ikutkan kepala batu... 
ok... aku pon masok lah mall.. ikut dorang beli barang.. habes semua aku langgar. panas hati. sebb duit aku kat maybank x leh kuarkan... sebab kad tak aktif.. hmm.. dah satu keje aku nak kene gi maybank.. naseb baek ade maybank kat changlun.. so sesape nak follow,, bg tau na... next week aku gi..
ermm.. (ni mcm citer aku je.. ni bukan citer kami ni! ^^)

sambung balik.. singgah situ.. singgah sini.... 
kami beli kek!! kat changlun jerr.. pastu belon.. dan makanan ringan kat cmart..
so,, maghrib tu kami ke kedai best buy shop.. hihihiiiiii
mmg satu kedai tu kami round... 
ngt nak beli mickey mouse pink... untuk abg hafiz.. comel kan.. biar dye kene ketawa ngan abg din...
hahahaa 
dah abes beli tu.. kami gi beli makan... seven star.. tau lah makanan kat situ mmg banyak letak nasi.. ayam pun haaa seketul besar...
tapi beli bungkus je..

kami balik dan turun bilik kak wani jam 10 tak silap aku.. hahaha mmg smart ah... 
main air jap dlm toilet ngn kak faizzah n kak wani.. izzah study! dia exam esok.. kekekekehh...

so inilah hasilnya... tadi mmg kelakar.. hafidz azhari dan zul tetibe dtg lpak tm plak... dah kenape.. (padahal mereka pon dijemput)... ^^

operasi memandikan abg hafiz bermula.. comel sgt.. tapi rambut  dia x turun2 pon...
ok lah . layan gambar lah jom!!

kek ni..  OH MY ENGLISH!
HADIAH BIRTHDAY

YG NI DRIPADA AISHA WAHID!

MENGENDAP.. "ABG HAFIZ NI DAH SAMPAI KE BELUM NI?"

KESIAN.. kene basah lencun!

the mastermind! ^^

larriikkk!!

tie tu simpan dengan baik ok!!

semoga berkekalan yer!



aku tak tau tu kertas dari sape... hmm :)

happy family! ^^


tarik rambut dia!! yargghhh

nak kenakan orang lettuuww!!

mandi manda

ade 2 kali round mandikan abg hafiz.. mula2 ekin, kak wani dan izzah yang buat..
dan trip ke 2.. after abes makan... bermula lah peperangan.. ia dicetuskan oleh saya sendiri..

its okay lah hafiz azhari dan zul x kene... hahaa tak terkilan pon.. 
^^ tapi ia sangat seronok... lalalaaa jirus menjirus.... guna baldi pulak tu.. 
mmg hotspot tu basah mcm hujan tak turun sebulan..

kenapa tak guna tepung dan telur.. sebab tak baik lah guna bahan yang untuk membuat masakan...
hmm... membazir!!

so.. happy birthday to are peace mat...
semoga dipanjang kan umur dan murah rezeki..
semoga impian untuk berkahwin ngan kak faizah tercapai..
saya akan doakan nya untuk abg hafiz yang hensem..
semoga sihat selalu.. 

i love u alls... 








Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.