//TAKE MY HEART
malu + sakit hati = maximum (menangis)
Saturday, November 17, 2012 @ 11:56 AM | 0 Comment [s]

saya... di uum.. tetap di uum... sebab saya tak balik pon...
untung lah sape yang balik tu.. tahniah..
nak wat mcm ne.. budget lari.. so x pat nak balik..

-.-'

malu.. malunya aku.. bgun pagi tetibe teringat pasal mlm tadi.. ape aku dah buat ni..
mmg x patot btol gi citer tu sume dekat mereka.. aisshhh...

ok malu.. -.-'
mmg aku geram sgt.. sepatutnya x buat mcm tu..

aku tak percaya HUKUM KARMA!
hmm buat baik bukannye dibalas baik pon!
sememangnya aku malas... malas sangt nak gadoh..
PENAT..

aku mmg x kemas.. sepah sane.. sepah sini... tapi aku belajar pe..
tolong lah jgn biarkan bilik tu berbau...
aku tak suka bende2 yang berbau busuk!
even aku mmg x terurus.. tapi aku tak buat pencemaran udara..
AKU SEMEMANGNYE TAK SELESA..

ulang lagi sekali.. mmg bilik aku agak bersepah,, (just baju tak lipat dalam bakul dan atas meja bnyk alat tulis x kemas) tu je .. tapi aku tak suka bende yang kotor! berbau!
FAHAM TAAAKK!!
even baju kotor pon aku tak letak merata...

malam tadi mmg sabar aku maximum betul.. rase sampai nak nangis! sakitnya hati...
(mmg menagis pon.. )

nak bela binatang,, boleh tapi tolong jage dgn baik...

(bende2 ni wat aku x suka duduk kat bilik)

p/s: nak update blog pon x senang.. idea x sampai...!

tolong abaikan luahan rasa saya semalam... (malu tetibe) 0..-'


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.