//TAKE MY HEART
just me and a week
Saturday, November 3, 2012 @ 10:37 AM | 0 Comment [s]

this is my story..
u know what... i dont have ticket to go back uum.. fuhh.. macam mane ni.. ticket sold out.. totally sold out kat kuantan... when i going to get ticket for my next destination,, at that time already 30thI need to reach to uum in 1st november. because 4th november that I have many things should be donequiz have to deliver. I have that midterm night. huuuu. how my life will ruining. 
dalam otak ni hanya fikirkan tak payah balik je terus.. lagi pon abah sakit tak ok lagi.. takde peningkatan.. kencing manis makin tinggi... (risau)
hari tu abah aade cakap sebelum aku balik sini.. " entah la ni dik.. kalau baik... baiklah... " abah cakap mcm tu je aku dah nak nangis.. terus aku toleh belakang n look around yang boleh di tengok..

xde sape dalam family aku tau pasal habit aku yg teruk ni.. dyorang tau anak dorg ni mmg xkan nangis.. :)
just kawan yang dekat akan tau sape aku.. (friends.. i need a help.. dont ever n never tell my family about my cry.. walaupon tgok cerita pape sekalipon...)
tulah.. cikgu aku dulu ade kata.. "siapa kita kat rumah.. kat situ lah kita kat sekolah"...

pada aku itu salah sama sekali... mungkin ada yang betul.. tpi itu mmg salah bagi.. takkan sama...

continue back what I tell above. just a miracle when there is a counteropen extra ticket to going to uum. ouh my ALLAH. alhamdulillah. but! not thursday.friday. and not even saturday. the ticket is in wednesday.ops.. salah. thursday sebenarnye.. ekekekeee


hmm nak ke.. tak nak ke.. aku kena ambil jugak tiket tu.. sebab dah takde tiket lain pon.. hmm... ade orang tu kate  "gagal merancang.. merancang gagal.. never learn from mistake.. pity of u"
ade? ade aku kesah?
kau jage diri kau... aku jaga diri aku.. aku tak nyusahkan kau.. kau tak payah menyusahkan aku.. tpi mmg dah bnyk ko susah kan aku.. kau masih tak nampak ke?
before you see me.. you are better see yourself first! already very perfect? mmg aku lemah bab2 planning.. but! aku takdelah menyakitkan hati mcm kau.. yes you are..
i think,, kalau jumpa buku "adab bercakap dengan orang" aku akan belikan untuk ko...
(kau kalau bukak mulut or gerakkan tangn ko kat keyboard laptop ko mmg xleh nak cover an.. x boleh eh cakap baik-baik ngan aku.. eih!! )..

Treat me as how you want me to treat you..

(sila lah datang mood baik.. jgn dibiarkan mood jahat datang..)


ok.. suasana yang sunyi sepi.. ibarat aku je yang ade dalam dunia ni... malam tadi lah... hari ni dah kecoh sikit.. dan tak lama lagi akan kecoh banyak.. people still need my laugh for their life.. so just give it to them... i will happy when look peoples around me happy and smile.. nothing to worry.. i will be okay.. ajal maut jodoh rezeki semua ditangan ALLAH..

hmm agak2 apa abah makan hari ni yer..  



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.