//TAKE MY HEART
im on diet version
Sunday, November 4, 2012 @ 9:55 AM | 0 Comment [s]

ok aku dah start bosan... nak wat shake aku mmg malas giler kot!!! erghh...
today dah 3 hari.. kalo berjaya today x mkn nasi... so aku berjaya utk tak makan nasi selama 3 hari... 
mmg kalo xmkn.. aku asyik nak minum air je.. 3 liter tu boleh abes sekejap jer.. hmm...

ade sebab kenapa aku diet.. nak tanya eh... kalo seseorang tu diet, agak2 kenapa?
nak kurus btol tak...
then sebab nak kahwin..... kan....
lagi sebab dah bosan dgn gemuk?
ouh lagi satu,, budget kau dah lari.. hikhikhik...

lgi satu yg best.. kau dah jatuh bankrap! haha


ermm.. ade lah diantaranya kenapa aku diet...................
ops lagi satu aku nak try abang sedara mara jauh aku buat......
just makan roti coklat gardenia aje...
tapi aku plus lah ngan shake tu.. shake tu ape? im using HERBALIFE PRODUCT....


tapi pada aku.. aku rasa kalau kau stop minum pon,, kalo tak jage nafsu makan tu... mmg la kau akan makan dengan banyak... so rasenye x perlu nak salah kan product tersebut...
itu pandangan saya jelah...

so far ni aku boleh bertahan lagi... tapi semalam agak pening gaklah aku tak makan nasi 2 hari... 
tapi x de pape kot. lame2 biasa lah tu... erm ade lagi 197 hari... 

aku buat keputusan akan kurus selama 200hari... tamat pada 20 may 2013... erm bulan 5.. time tu aku dah sem 4 dah... ok lah tu kan... 
takpelah.. we will see..... sama ada berjaya atau tak aku nak kurus ni..
tapi semalam ekin wat aku nak makan kfc! 
emmtheeee... tak boleh!!!
aku dapat rasakan perut aku berangin...

dengan ini saya.. aishawahid.. mengisytiharkan bahawasanya saya......

tolong jangan ajak saya makan! okey... teman boleh la.. minum air ke... hehehee... ouh tpi kalo lapar betol mcm ne?? 
boleh tak nak makan nasi??


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.