//TAKE MY HEART
husky CMART
Saturday, November 24, 2012 @ 11:38 PM | 0 Comment [s]

selepas stress 3 jam buat kerja dengan *******.. dengan bersenam maghrib2,, ape lagi.... keje gilerr la kitorang.. haish.. kejap ade perasmian.. kejap takde plak.. hm.. makanan untuk budak siswi ade lebih.. hasih sape yg nak makan???.. dah aku ngan ekin kene gi bilik ke bilik bagi makanan... haishh.. tak pelah.. dah ko nye tugas cot.. ko kene lah buat.. makanan utk siswi bagi kat siswa.. dah kitorang mmg nak gi hantar bilik ke bilik... tak pe lah cot.. biar lantak dia.. tgok je ape yg dia nak buat.. 

ok.. after settle sume,, ak n ekin bla jmpe abg hafiz n kak faizzah.. bg sampai 3 polisterin kat dia.. hahaaa makan lah puas2 nasi tomato tu.. den n ngan ekin nak termuntah makan... tapi alhamdullilah rezeki kan... terima kasih... 

heee.. ngt x nak gi HUSKY kat CMART tu. tpi izzah n kak wani dah tgu.. kitorang on je... dalam kereta jerit2.. gadoh2 jap.. nyanyi lagu.. gosip girlsss... hahahaa tak habes2!!!

ni romate ekin bagi.. suruh makan.. rumate ekin n kawan2 dia pgil aku  kembar ekin.. haisshhh... hahaa mmg aku kembar ekin.. lah tak tau ke.. dulu mak abah ak nak bg ak nama noorasyikin... HELLOOO.. +.=' TALK TO MY HAND.. *HAHAA TETIBE! ^^

TAHNK U LA U ALLSS.. eh asal aku rase ak pakai bedak terlebih??

gigi putih ok!!! gigi dah buang plug!! hahahaa *so nak berlagak lah?? !!

ekintot... cakap nogori ngan dia best gak..

angry bird rupenyeee...

kau ingat kau cantik????! tak cantik.. but adoreble

ak confius nak makan yg mane.. perut dah kenyang giler kot... hm..

ha kau!!! amek kau... mati keknyangan mcm ni.. ade 3 pinggan pizza HUSKY atas meja.. 

dan harga semua sekali yg berada atas keja... rm 99.80... akak tu pulangkan rm0.20 sennn jerr...

eat!.. Ak makan 3 potong pizza je...sekian terima ksih...


cc: hafidz azhari kurang kasih sayang, abg rahman shafiq, ekin sendirian berhad, izzahtul akma, kak wani yg nak kawen tak lame lagi,, dan kak wana yg baik dan penyabar.. kott.... ^^



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.