//TAKE MY HEART
entry sume citer
Thursday, November 22, 2012 @ 2:34 AM | 0 Comment [s]

aishh.. serious lah weh.. aku tak reti nak balas balik ape yang ak x puas hati.. rase serba salah giler... hmm...
tapi tak buat pape salah pon... alaaaa....
nak bukak lagu kuat masa dia tido pon x sampai hati.. nak tgok movie x pasang headfon pon rase mcm,,, jahat giler kot kau ni cot!
aisshhh.. tapi nanti dia buat lagi.. buat lagi.. buat lagi...
aku nak spray febreze depan mata dia pon aku fikir bnyk kali.. mcm ne kalau dia terasa...
hmm.. aishh susah kan bila kita fikir pasal perasaan orang... nanti perasaan kita kene tolak tepi pulak..
makan hati.. memang makan hati pon.. tapi nak wat mcm ne.. jage hati orang sgt...

actually,, aku nak wat jahat pon,, kene fikir bnyk kali... paling teruk pon,, mulut aku jelah lancang.. tu pon kene fikir gak kengkadang bila nak luah. tapi kalo mcm nak luah,, mmg luah btol...
tapi satu hal... actually aku takot sebenarnye nak luah.. takot kene reject.. aku tak suka kene reject..
bila aku tak suka kene reject,, aku takkan reject orang... hmm that y aku tak caye hukum karma wujud..
aku x buat orang,, tapi aku kene.. hmm.. x suka!!
bnyk kali sebenarnye aku kene reject.. mcm idea aku x terima... haisshh...
hati sakit gak.. tapi nak melenting pon nak wat pe kan... sabarjelahh..

lagu tema blog aku hari ni adalah from liyana fizi... -jatuh...
aku suka lagu ni... lagu sentimental.. mmg aku suka lagu2 mcm ni.. tenang aje.. suka sangat!

ok.. kemarin mimpi dia lagi... tapi semalam aku mimpi abg aku.. hahahaa nak mintak duit kat dia ,, tapi takot.. takot dia jawap "tak".. REJECT LAH TU NAMANYA... (aku tak suka ayat tak.. n aku xkan ckap "tak" kat orang.. ) masalah betol...
im trying jugak lah untuk cakap TAKNAK!

tadi baju kurung lagi.. actually bju kurung ni selesa sebenarnye.. lgi satu.. baju kurung aku banyak lah.. bukan tak banyak.. cuma taknak pakai je.. tpi tgok lah nnti... berjinak2 dgn baju kurung plak...  (dah buang terbiat plak ecot ni)..
ok sape suka i pakai baju kurung.. sila like ok.. (haha mcm bleh je like.. konon fb lettuw)..

oi.. tgok ni muka wa...
amacam ?? ade terasa nak pakai safi balkis tak?? sedap bau dia.. wangi... muka pon mcm bersih je..
anyway,, aku tgok same je.. hahahahaaa
sokay.. take time... lalalaa
dah ah.. tido dulu.. eh ari tu an ade wa cakap nak continue kan,, maaf yer... aku taip ikut mood sebenarnye.. tak suka planning.. komfem x jadi... so mmg x jadi lah... nnti ade mood,, wa sambung balik k...

ok sayang awak.. *tarik rambut awak... jom salam menyalam.. cium tangan.. lalu tidur... assalamualaikum..

*rindu kat mak.. selalu sebelum tido,, gi bilik mak,, baring jap kat katil mak, citer gosip sikit.. pastu nak tido, cakap ASSALAMUALAIKUM MAK ABAH.. kalo mak n abah tak jawap, aku ulang bnyk kali.. hahahaaa sampai dorang jawap...  abg kakak aku mesti jeles.. sebb dorang x pernah buat mcm tu pon.
bluekk.. :P kekeekekkekehhh..

nyte semua...


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.