//TAKE MY HEART
ecom 2345678
Friday, November 23, 2012 @ 3:04 AM | 1 Comment [s]

macam biasa... rutin harian.. sebelum tido,, membebel jap dalam "buku giler" ni..
anyway.. nak citer pasal orang giler yg selalu dok sebelah aku time kelas bi... ECOM 2 LAA.. xkan process writing.. aku nye MUET x hebat mane.. tu yg ulang amek ecom 1 balik... so this sem i need to take ecom 2..

orang giler dok sebelah aku tadi selalu gak wat ak smile.. ketawa... n tetibe mcm nak cekik je dia..

---> ok 1st class.. mcm biasa... duduk dalam kelas n tunggu kelas tu bila nak tamat..
----> 2nd class grouping... ok mmg aku kene duduk sebelah dia... not bad la.. mula2,, mmg x bebual. ala mcm biasa lah kan. mcm korang gak.. konon sombong.. tapi..... hahaa
-----> nxt class.. tukar no fon.. email... pe lagi eh... dah kot... gadoh blom lagi... (mcm nak gadoh je next class tu.. )
-----> next nye,,, masih belum bercakar lagi... tapi dia agak kelakar... sebab.... woi,, for ur information,, my english not good ok.. jgn tanye soalan yang aku tak boleh jawap!! ok.. -.-' dye tnye aku bnde2 yg aku tak leh nak jawab... mmg blur kejap aku.. n tetibe aku kene jadi bahan gelak untuk that group sebab muka aku gelabah giler bila lecturer pgl nama student gi depan untuk present apa yg dah bincang dalam group tadi.. dia nak aniaya aku lagi,, dia kate... kalau lecturer pagil nama dia,, dia akan mintak lecturer tu pgl nama aku after dia kene present.. (thats mean pas dye aku plak yg kene.. tapi naseb baek nama dia tak kene panggil..) pastu nak wat muka happy giler ah dapat kene kan aku???????!!!!!!!!!!!
-------> next class... ok... class cancel..... HAHAHAA (tu pon nak taip)..
-----> ok today... aku mmg penyabar. dia nak marah aku sebb take time sgt salin.. "kat fb kan boleh attach nanti.. salin jelah.." mmg kene marah balik lah budak tu ngn aku.. padan muka.. pastu wat muka suka giler dapat marah ak. .. tapi aku puas hati dapat kene kan dia pulak... dia cakap dia gestric... poyo btol budak ni... ok tadi dalam group aku, kene buat lgi satu group.. mmg sah2 dia akan satu group ngn aku sebb aku dok sebelah dia.. 3 org je... ngn dak cina sorang... mmg kene jelah aku... aku boleh kategorikan dia "si pembuli".. hellooo.. dia buli aku ok!! PELIK KAN.. aisshhhhh!! -.-''
mintak makanan la konon gesric.. padahal lapar je.. ngntok lah tak boleh nak pk,, padahal mmg x nak buat kerjaaa....
ouh tadi dia nak tumbuk aku sebb.. mgkin aku kate "ade kau kesah ke tak gi kelas ke tak"".. ayat tu mybe buat dia bengang. hahaahaha!! aku puas hati!!! lalalaa (actually dia bengang kan aku... dia tnye kau ade makanan tak.. aku salah dengar... aku ckap aku blom mkn... tetibe nak gelakkan aku... budak ni mmg nak kene ngn aku gaknye.... (padahal aku yg tak dengar nye pun adoi ter ber..)...

lantak kau lah... amirul ashraf.. nama kau naek dalam blog aku today...

jangan salah faham.. ni bukan nak feeling terlebih or what... ni just bnde yg wat aku rase bengong... tapi kelakar... dah ahh... tu jelah yg menarik todayy......
my blog my diary.. my diary is my story.. so.. suke lah nak letak citer pe dalam ni.. ok tuduuuu..

assalamualaikum!!!!!!!!!!!! (hari mmg bengong... tudung biru dan baju ungu?????? hahahaaa) ok bye


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.