//TAKE MY HEART
waterFALL BATU hampar YAN! nice to meet you..
Sunday, November 18, 2012 @ 3:35 PM | 0 Comment [s]

 setiap gambar ada cerita...
so citer kat gambar jelah.. ok lets go!!!


actually kitorang ni nak gi tesco mergong.. cari makanan untuk dibawa keesokan harinye... 

muka happy.. padahal... esok nk gi mmg adventure.. biasalah.. 

nampak tak beg oren tu? ha dengan slumber aku letak kat situ je.. then tinggalkan troly dan sekali ngn that beg..
dalam beg tersebut... 2 buah handfon.. dan tab putih kesayangan... dan juga purse!

aishahwahid! kau ni carelesss!!!!
naseb baik orang alor setar ni baik2 belaka.. aissshh ^^

mmg suka amek gambar baju yg x beli... silap2 hari bulan kena halau ngan pekerja kedai tu..
pastu aku dah bosan tunggu kak faizzah n abg hafiz gi cari baju ngn izzah. aku lepak kat luar tgok budak maen game.. OPS.. BERSAMA TROLI DAN BEG..!
OUH. makan aiskrim sesorang.. hahaaa faveret!!


ok penat bejalan dan kami lapar! so... makan lah pe lagi.. kuew tiow tomyam untuk saya!! mee sizling (kot) untuk izzah..


OK.. SUDAH SAMPAI PADA HARI KEJADIA...N,,,,

ok yg ni best!! cerita satu persatu.... bnyk ni nak citer.. tak tau yg mane satu dulu.. hahaa

ok.. abg hafiz x nak aku drive... so izzah lah kene drive.. alaa tu pon kejap je.. kat highway..
pastu aku plak yg drive...
alkisah mase nak amek kereta,,, AKU  n hafiz mat gi amek.. kak faizzah , haziqah n izzah siapkan makanan..
konon nye dia nak drive.. ok bg lah dia drive masok uum..
dah isi minyak dan sampai tm,, baru sedar yang HAFIZ MAT TAK TURUNKAN HANDBREAK!!!
ok aku cuak sikit.. sebab kereta citra abah aku dulu aku penah buat. kene tukar smpai rm150 kot.. hehehee
sebab break melekat..
so kitorang gi tmpt kete tu balik.. abang tu kate xde pape pon.. so kitorang gerak... (naseb baek abg tu pam tayar.. aku tgok pon mcm pelik je..)


ok kitorang pon gerak dan kuar ikut gurun.. aku dah study dah jalan malam sebelum nk gi tu,, takot sesat.. so elakkan sesat.. kami guna GPS tab! HAHA
sumpah yg ni kelakar.. ^^ mane ade gps bg jalan short cut kan! so kami ikut jelah jalan SAWAH PADI!!!
omo!
HAHA padahal ade je jalan raye.. adeih.. mcm nak gi bajak sawah guna kete viva.. abes kete tu kene lumpur...
(tak pelah,, lgi pon x panas.. boleh tgok pemandangan sawah padi)


ok.. izzah cuak nak drive.. so aku lah kene drive.. mmg adventure jalannye.. sebb jalan tu just satu kete je boleh ade... makanya... aku drive dengan penuh kebapaan.. bukan keibuan.. (tingtong kepala)

ini lah sawah padi.. (time kitorang cuak gak lah.. sebab kereta  telah mengeluarkan bunyi yang sgt extreme!)

cantikkan!


ok yg ni pic mase izzah drive.. masakan aku drive aku boleh ambil foto nya???

berjalan berjalan berjalan... (risau ni kete bunyi something)... habes sume orang kami tanye nak ke batu hampar.. padahal ade je gps.. then kami ikut je gps.. abg hafiz tu tanye kat ade sorang macik tu... dia boleh tak faham ape makcik tu kate.. adoiii.... (bahas kedah la katekan)
(ha mcm tu lah kitorang bila kitorang tgok abg speaking kelantan tau tak!)

so.. dengan kesabaran dan kecekapan pemandu.. (saye la tuu)... kami sampai jugak...!!!

kami salah lending lah... kitorang lending kat budak2 punya part.. rupenye atas lagi tu untuk golongan muda.. tapi kene jalan dalam 10 minit la naek atas... ok jom!!

jom..!! turun tangga.. elak batu ranting pokok... aiyakk....
ok akhirnye sampai.. mmg bnyk foto2 lagi.. tapi ni je yg terpilih.. sebab  gambar sensored sgt... (sangat  ke?))

air mmg tiptop lah.. snyum giler...
alkisah.. sume orang jatuh.. kecuali aku n haziqah.. ade yang terlentang. ade tergelincir.. hahaha
ketawa kan je..
konon nak selamatkan makwe jatuh,, abg hafiz pon jatuh sekali.. terlentang lak tu... izzah pon same.. tapi izzah jatuh dalam air ,, n kat batu sekali..

aku tak jatuh pon.. sebab?? aku mmg berhati2.. hihihiii
mane taknye.. turun tangge kak faizzah say.. hati-hati..  dalam air izzah say hati-hati.. hafiz mat pon ape kurang nye.. so terima kasih kerana caring kepada saya!!! (comelnyeee ^^) (harap yg teristimewa pon akan caring ngan saya jugak )!! (soo suweet)

peace yow! marilah mari..

sejuk wokkk!!

snap dan snap again!!
so kawan-kawan... WATERFALL BATU HAMPAR YAN not bad.. ok la.. best.. TITI HAYUN pon orang kate best.. tapi ramai orang.. kat batu hampar tu,, mase kitorang nak balik,, ramai gak yg dtg.. ade student uum jugak... 

so next,, nak cari kat kuala nerang plak.. dengar kata ade.... so jom lah sesape nak ikut! 
guna GPS,, masok sawah mane plak nnti... masok hutan gaknye...

OPS lupe nak citer mase perjalanan balik.. kami x guna jalan sawah tu lagi.. kami guna jalan raye yang btoll.. hihiii ^^ ok balik aku yg drive.. konon izzah x nak tido.. last2 dia yg tido dulu.. dok sebelah aku lak tu.. kat belakang hafiz mat n kak faizzah dah tido.. n last tinggal haziqah tman aku..
tetapi!!
OK FINE.. -,-'
SUME TIDO PADA AKHIRNYE.. 
yang aku ni drive gelak sesorang.. ade lah bnde yg aku gelakkan tu.. tpi x nak citer dulu... hehehee
okeyyzzz

ok.. assalamualaikum wbt... 





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.