//TAKE MY HEART
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Tuesday, November 20, 2012 @ 1:20 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum warohmatullah hiwabarokatuh...

sejak akhir2 ni.. selalu makan hati.. hmm.. kesian aku kan.. kesian nye kau cot..
tapi nak wat mcm ne.. makan je lah hati tu..
ok printer rosak.. dan aku dah pon masok kan dia kedalam kotak nye balik.. ikutkan hati nak buang je..
tapi mgkin boleh btol kan lgi.. aishhh asyik btol kan je... fed up...

today mmg penat..
klas start kol 9.30... kuiz mmg best.. bila ada kuiz... kelas stid mesti akan abes awal..
ok... next class ecom 2..
ermm... nak tgu kelas kol 11 tu lepak jap kat bawah tu... makan buah epal...

epal ni ade lgi 3 biji.. rm6 untuk 6 biji.. mahal kan.. sebiji seringgit!!

ok kol 11 pe lagi.. gi lah kelas..
dengan muka happy naek tangge ni... tup tup,, kelas postpone!
PATOT LAH AKU TGOK dak kelas aku takde pon... haisshh..
tau tadi mmg ak balik ikut kak faizzah n abg hafiz.

cuai la kau ni cot!! 
balik bilik pastu, mmg ak x gi kelas lah tghri tu.. naseb baik FM tu kol 3.. kol 5 ade meeting kat pkp... KALAU TAAAKKK... mmg ponteng terus!

sempat gak lah lepak sesorang kat jambatan kat HEP tu. HAHA seronok kot!!! tapi bahaya.. takde orang kat situ.. so x lame pon kat sane... 

aku cam nak tido. tapi jap gi lilo mesti naek badan aku.. aku mcm rimas jugak lah... lilo dah gengster sekarang.. semlm kene bebel ngn aku.. padan muka..
(kalau lah dia leh cakap.. abes aku kene marah) =.='

ok lah honestly.. binatang aku just suka kucing.. tapi tak semua kucing aku suka..
bende lain mmg aku tak suka.. especially LIPAS... LABAH-LABAH YG BESAR!!

ok.. nak concentrate tgok movie.. nunyte...
assalamualaikum!



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.