//TAKE MY HEART
150 juta kali
Sunday, November 25, 2012 @ 7:17 PM | 0 Comment [s]

aku cam sedih der dengar lagu ni.. sedih btol..

ok cop! aku nye mata ni mcm tak ok lagi.. tapi mcm dah ok.. dah putih balik.. tapi sakitlah.. mcm nak tutup jek mata sebelah ni..
actually sakit mata ni boleh bawa keotak kan.. tu yg aku rasa pening je ni..

mmg faveret ak tukar2 lagu.. hahahaa suka suka dan suka la weyhh!
ak nak tukar lagu ainan tasneem - 150 juta kali.. sedap lagu tu..
ops actually.. bukan ainan tasneem punya lagu tu.. fynn jamal sebenarnye.. not bad gak suare dye..
so try tgok tak? jap.. http://www.youtube.com/watch?v=bbv3CF7ovvs ok ni link dia.. tapi kalo x tgok pon x pe.. sebab next lagu untuk blog ak adalah lagu tu!! so anda boleh ah bergembira.. lagu tuuu... jiwa kot... suka suka suka!!!

ok pasal lagu.. aku lah yang nyanyi!!! tak tau ker?? =.='
betol lah ak yg nyanyi bnde ni.. tak percaya jugak???
hmm.. sedih giler kot korang x caye.
tak pelah aku je yg tau bnde ni..

ok nampaknye ak dah membiasakan diri lepas bangun tido TERUSSS kemas katil!! WAHWAHWAH
ecotot yang bagos... (pastu jap lagi bersepah balik)... aerrgghhh
tak pelah.. pastu kemas balik...

yg pasal lagu tu korang jangan cayalah weyhh... tu bukana aku yg nyanyi.. giler pe aku yang nyanyi..
kalo aku yg nyanyi,, comfirm2 top blog ak ni pas ni..
aaaaahhhh... ade.. ade tak? ade aku kesah aku nyanyi ke tak??
yg penting lagu ni best.. suka suka suka...

sejak aku xde broadband ni,, aku hilang arah... (konon sangat!!). =.='
dah tak seronok.. tab pon main campak2 jer.. hmm nak jual tab ni.. nak beli camera...
ok bye!!
ASSALAMUALAIKUM :)


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.