//TAKE MY HEART
TRIP TO CAMERON HIGHLAND.. LOVE IT
Saturday, October 13, 2012 @ 3:41 PM | 0 Comment [s]

ASSalamualaikum!

alhamdulillah masih bernyawa.. thanks ALLAH. ^^
so today masih penat.. tadi happy!
trip tu mmg best.. walaupon streess tetap ada.. tapi boleh release sikit..
mmg dah lame nak pi sane.. it better then hari2 semalam..
for those yang msg,, sorry x dapt reply..

want to share my experience for the trip..
mmg best.. seronok..
walaupon aku tau.. sesape yang baca entry ni mmg rasa 
annoying giler aisha ni..
sebab?? pada mereka mungkin aku lepaskan tanggungjawab aku semalam..
malam tadi aku tak pergi meeting dan preview.. so sorry to u allss..
tapi mgkin ada yang dapt memahami.. thx abang2 dan kakak2 yang suppportt..
tapi still jugak ada yang x support aku.. 
hmm.. ^^ xpe.. ni entry untuk gembira.. 
xnak selitkan pon mood --------->  :(

aku mmg suke join trip.. 
from sekolah lagi..... tapi... 
mak abah tak bg aku pergi..
so time ni mmg best..
abah n mak tak marah pn aku nak gi mane2 sekalipon..
yang penting pandai jaga diri dan bergaul..

well.. anak abah n mak kann...^^

ok.. so kami sampai pukol 6 pgi... di cameron highland tu..
time tu kalo cakap ngan member2,, mesti asap kuar dari mulut.. ^^
siap2kan diri sume kat masjid brinchang kalo tak silap..
kami keluar.. cari sarapan.. 
time tu aku just bawa satu beg je.. galas belakang.
so senang nak jalan2..
then,, we go to eat nasi lemaK.. SEDAP!
kami meneruskan perjalanan bersama 2 bas.. grup A dan B..

dan selamat datang ke TAMAN BUNGA DAN CACTUS!! WE GO TO MARDI!
n di beri masa hanya 40minit je.. so ni lah hasilnyaaa..

hai! ^^

cantik3 belaka

pilih cactus untuk dibawa balik

pilih lagi

saya nak yang ini


cantik bunga ni.. tapi tak tau nama.. ^^

duduk jap
ok... untuk gambar kat bawah ni.. citer sikit lah..
ade 2 trip yang pi cameron.. aku naik bas A.. malam time otw pi CH,, ternampak this guy.. mcm kenal..
then saje je batuk kuat2.. UHUK UHUK UHUK...
and dye pandai.. lalu cakap.. hye.. 

ok.. mase sampai brinchang.. tgok dye sesorang.. then gi jmpe dye sat ngn member aku sorang..
rupanya abg hafiz mat dah bg tau aku ada sekali join trip tu..
nak tau apa pesan abg hafiz??

hahahaa.. abg din kate,, abg hafiz suruh jage ecot..
ape seyhh abg hafiz...  orang dah besar lah..... 
time tu baru lah kenal abg din.. tpi dye suruh pgil pak cik din.. (dah mcm mana pakcik teksi kate aku)..
dye sebijik mcm abg hafiz..

ouh.. upenye jodoh aku ngan bas A x lame... ( aircond tempt kawan aku bocor.. then tmtp duduk aku pon kene jugak..) (kebetulan ade kosong kat BAS B.. so kami berpindah ke bas B..
and abg din pon ade dlm bas tu..  
asal tegur dye je,, dye tanya dah makan ke belum.. makan ayam ke??
tu je dialog dye.. 
kawan2 dye aku just kenal gitu2 je...

nama dye izzudin kalo x silap.. ke aizuddin.. not sure..



besar pokok tu..

cantik sgt ^^


ouh... ni plak ada pakcik tu... tegur.. dari mana.. kami jawap lah.. kami dari uum..
pakcik ni berbual2 ngn aku..
sempt gak aku snap...
thx pakcik atas segala nasihat! 
1
1
1
1
1
V



hiaykkk

omg.. sedap sgt this strawberry coklat.. first time makan..

nyum

dulu aku tak suka.. dan sekarang dah jatuh cinta! ^^

nyum

hye MARDI CMERON HIGHLAND!! ^^

CACTUSSSS

CACTUS ni besar giler!!! ^^

okey.. ni part kami pi mane tah.. lupa nama tmpt.. tapi.. tmpt ni sgt besar..
kat tmpt ni.. nak makan segala benda yang berasaskan strawberry ada kat sini,..
TAPI!!
kene panjat tangga.. penat.. mcm naik batu cave! SEBB kedai tu atas sekali..!!
penat!!

salad.. tpi aku tak makan salad pon.. cantik!!

aku mkan aiskrim gorang strawberry.. ni dah kat kedai tu.. kami berjaya mendaki!!!
^^

sedap. manis!!

ok ni dah kat tmpat lain... tgok jelah picture.. malas dah nak citer...
hikhikhik
 ^^

 ni kat TEMPAT LABAH2.. sape2 nak beli madu.. datang kat sini.. tpi aku tak tau apa name tmpt ni..

mr.bee

ok this one,,
ni lah tmpt ombak rindu shooting.. scene lisa dan aaron..
cantik sgt pemandangan kat sini..
SUBHANALLAH!

tmpt ni mmg sejuk.. sehari tu hujan.. smpai terpaksa beli sarong tangan supaya tangan sentiasa panas...





ok.. habes untuk entry kali ni..
nnti2 sambung lagi.. so sesape belum gi,, pergilah... ngan family lgi best..
nnti nak gi ngn mak n abah jugak!

A S S A L A M U A L A I K U M!
^^
HAVE A NICE DAY.. :)


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.