//TAKE MY HEART
tidak terbalas jasa mereka
Sunday, October 28, 2012 @ 7:32 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum..
petang tadi abah makan 3 sudu nasi putih tanpa lauk.. hmm.. :(
ape nak buat...
apa yang boleh tambah selera abah..
aku tertanya-tanya... adakah tekak abah rasa sakit?
mungkin sebab tu abah tak lalu makan..
kalau nak cepat sembuh kena lah makan banyak.. cumanya,, makan makanan yang berprotein jelah..
bukan yang berkarbohidrat..
hari jumaat aku dah balik.. tpi tak beli tiket lagi.. selalu nya gi ngan abah.. tpi abah mcm tak larat je.. hmm.. seriously,, aku rasa mmg tak nak balik...
:(
tadi tengok citer haji bakhil ngan abah n mak.. dudk lah kat depan tv... 
aku duduk kt atas kerusi n abah baring kat bawah dengan beralas kan toto..
hmm... tengok abah... kesian abah...  :(
abah tau tak.. anak abah ni hari-hari nangis.. tgok muka abah pon dah sebak... abah tolong lah sihat balik!
adik nak abah sihat... adik nak kita semua happy...
adik tau mak sedih jugak.. tapi aku mmg tak boleh nak dengar sume citer mak..
nanti aku sedih!
thats why aku seboleh-boleh tgok tempat lain bila mak citer2..

tadi tgok drama tu,, cerita pasal pergi haji...
mak for sure nak pergi.. sebb mmg aku dah tau dari awal.. tpi abah,, wallahhualam.. tapi mane ade orang yg xnak gi kan.. abah,,, tolong lah sihat!! tolong lah!!

tapi so far ni aku tgok abah nak lagi berbual ngan aku.. means,, xde lah senyap jerr.... bergurau tu ade..
Ya Allah,, kau ampunkan lah dosa ibu dan bapa ku... sihat kanlah tubuh badan kedua ibubapa ku.. aku merayu sgt!... amin!

mak kena buat check up juga takot ade jangkitan dari abah.. harap tiada pape yg berlaku... ini ujian..  aku faham... tapi....

ok lah.. today dah hari ahad.. ada lagi beberapa hari lagi untuk sampai pada hari jumaat..
hope aku boleh menggembirakan mereka dan  berkhidmat untuk mereka dalam masa beberapa hari n sebelum aku pulang ke kedah..
jauh perjalanan tu.........................

Ya Allah kau panjangkanlah umur abah dan mak aku,,, supaya aku boleh balas balik apa yang mereka beri walaupon mmg aku tau ia takkan dapat terbalas... aku perlukan mereka dalam hidup aku... tiada orang lain lagi.. aku anak tuan wahid.. dan tetap anak tuan wahid.!..

assalamualaikum!




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.