//TAKE MY HEART
this day mmg best!
Thursday, October 4, 2012 @ 10:33 PM | 0 Comment [s]

A S S A L A M U A L A I K U M !
SE LA MA T MA LA M
SALAM SEJAHTERA

YA ALLAH.. maafkan HAmbamu ini sebab dah lama x dtg rumah-MU

indahnya!
ni masjid uum.. i dont know what the name of mosque..
aku tak tau kenapa dgn aku ni...
dan aku nak kate.. 1st time aku nampak masjid ni sgt besar....... dan selesa dann mewah..
FIRST TIME!
im serious to say that i 1st time jejak kaki ruang solat tingkat bawah masjid..
subhanallah mmg cantik..
Kak hannan, ayu n zakiah mmg terkejut sebb tgok aku terkejut.. ^^

insyallah kalo ada program kat sane. aku akan join.. tapi aku sebenarnye agak malu..
segan..
aku tak sehebat mereka yang selalu mengaji kat masjid...
x sebagos mereka untuk menutup aurat..
x sekerap mereka untuk ke masjid..

tapi yang pasti aku ada senyuman yang bakal menjadi hubungan semakin akrab..
^^

ok.. im going to tnb... ada program dianjurkan oleh sahabat.. so aku sebagai kawan...
datang sebab mmg dah di ajak banyak kali!
termasuklah tahsin....
ade sekali tu mmg aku kata nak pergi.... dan dah byr.. tapi last2,, x pi...
aku anggap tu sedekah aku ja..

tapi kali ni ape pasal tah aku boleh pergi ke program dyorang...
aku just dtg sebagai tetamu..
sebb semuanya peserta datang dari dpp tnb.. aku je yg tm..
mula2,, mmg rasa x nak pergi...
kaki ni kate nak pergi.. so aku pon pergi lah..
(dengan baju aku gi kuliah,,,, dengan gigih aku pergi program tu lepas teman kak hanan beli enfon baru)

Aku mmg peramah pulak mlm ni.. sume tanya aku ni sape.. x pernah nampak.. pakai pulak tu baju kuliah.. ngn beg pulak tu. kasut merah yang rock... pakai baju mcm nak pi konsert!.. lgi lah orang tnye.. pastu aku senyum mmg aku bg senyuman "angry bird".. so makanya ramai lah yang akan senyum balik pada aku.. :) suka!! ^^

sempat jugak aku jadi ajk pendaftaran

time solat!

this is suprise me...
ok... ape yang surprise... aku tak tau plak zul amek port dlm program ni..
and apa yang suprisekan aku....
mase dia baca surah yassin... aku tak tau tu dia... aku mcm pernah dengar suara dia baca alquran..
sebab... mase aku gi penang ngan dia.. kami ada berhenti kat masjid uum... dan time tu lepas solat dia baca alquran. sedap suara dia..

(deria telinga dan hidung aku agak sensitive dan boleh ingat dan cam bau dan suara)...^^ -----iniRAHSIA

zul mmg ade ciri2 kelelakian yang digilai perempuan..
hahahaa aku ngan dia kawan jer.. LALALALAA ^^ aku kakak senior.. dia abang senior... hihiii

ouh ada pesanan!!!
LELAKI YANG BAIK ADALAH UNTUK PEREMPUAN YANG BAIK... DAN SEBALIKNYA..
SO BAIKKAN LAH DIRI TU DULU UNTUK MENDAPAT YANG TERBAIK!


^^:- DOAKAN aishah wahid MENJADI YANG LEBIH BAIK DARI SEBELUM INI... INSYALLAH..
SEMOGA DI PERMUDAHKAN!




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.