//TAKE MY HEART
the best
Sunday, October 28, 2012 @ 11:44 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum ^^

today mcm biasa.. bgn pagi tgok makanan kat atas meja dapur dan makan..
tadi kami baru je cari rumah baru...
kami insyallah akan berpindah tak lama lagi...
ni tgh usaha untuk mencari rumah yang selesa untuk diduduki...

ermm yg nak cari rumah kat kedah tu still lagi tgh searching..
ouh untuk pertama kalinya aku nampak ketulan darah yg abah muntahkan..
ohmygod!!
o_O!! abah botak kan kepala nya.. nampak lagi mcm orang sakit.. adeih... risau lak aku..

haa.. abang aku otw kurus. nak ikut lah... lalalalallalaaaaa

ohh haa.. ade satu video ni yang aku mmg x leh tgok.. bila tgok, mesti dan pasti aku akan kalah..
ak dah bg tau dah dulu....
erm,,, sekrang ni enfon aku lah segalanya... tak tau lah kalo enfon tu hilang.. mahu aku melalak satu johor ni...
hahahaa.. ada rahsia yang terkandung.. alaa.. x semua boleh dpt tau.. im the best.. so enfon i pon the best maaa...



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.