//TAKE MY HEART
susah nak survive sekarang
Thursday, October 11, 2012 @ 7:58 PM | 0 Comment [s]

lumrah manusia.. bila kau berjaya... kau memiliki semua.. kau kaya.. kau dikenali ramai,,
pasti ada sahaja manusia yang akan mendekati kau...
kau rasa  kau nak jadi kawan yang baik... tapi adakah kawan disekeliling kau merupakan kawan yg baik?? 
definisi kawan yang baik bg aku..... kawan kau akan ada time kau susah... 
kawan kau alert dengan apa yang berlaku kat kau... kawan kau faham kau mcm mane...
meskipun kau dah buat mcm tu kat kawan-kawan kau sekalipon... tapi kau tak dapat balik apa yang kau berikan... baik lelaki atau pon perempuan..
sebab tu aku tak percaya apa yang dikatakan sebagai
MONKEY SEE,, MONKEY DO... 
kau join activiti ,, persatuan,, kerja pon nanti,, masalah sama akan berlaku...
HATI akan sakit... 
aku pernah terfikir...
AHHHH.,,, xnak perdulian hal orang lain.. sebb nanti aku yang sakit... kau tak tau dalam hati aku ni mcm mane...
tinggal nak letak api je... then akan meletup.. n aku tak nak jadi mcm tu...

aku bukan lah seorang yg boleh buat kawan dalam masa sehari hanya dengan effort sendiri..
huhhh...
kau pernah rasa tak??? yang kau alien n tak tau nak buat apa time dalam suatu kumpulan yang kau tak kenal...

masa kat matrik.. mcm biasa.. aku xde kawan pon.... ade pon,, 2 3 orang je.. dia hal dia... aku hal aku...
hmm...
apa aku buat?? lepak kat tasik depan.. or belakang blok petang2.. then cakap dngn ikan.. pelik?? memang...
bila ada kawan.. aku still buat bnde tu.. tapi dah jarang... mgkin setiap hari minggu.. bukan hari2...

sama je kat sini... bila aku masuk u... still ade kawan2 yg same dari matrik yg dapt u yg sama tapi lain kos...
n.. x rapat sebb lain dpp... then, kat sini xde tasik yang ada ikan...
aku jumpa bnde baru untuk buat,,, iaitu duduk kat basstop..tgok orang lalu lalang...
bila join satu progran,, aku ada kawan... so dah tak sgt nak duduk kat basstop..
tapi sejak2 ni... mcm nak mula balik...

ergghh...
sebb,,..... ntah... now aku menyesal... sebb amek uum dalam 8 list u yg aku pilih...
bnyk alasan aku sebb aku menyesal...

kalau boleh aku rasa mcm nak gone je....
aku dah terfikir nak tukar pada swasta... insyallah kalau semua dipermudahkan oleh ALLAH...
result yang teruk!!!!! kau nak buat apa dgn result yg teruk tu????

SUSAH JUGA NAK CARI KAWAN YANG BENAR2 KAWAN...
kawan mendengar ada.. tapi kawan yang memahami.. itu tiada....

sekian coretan aku yg TERGURIS...

 A S S A L A M U A L A I K U M



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.