//TAKE MY HEART
subhanallah
Thursday, October 11, 2012 @ 8:12 PM | 0 Comment [s]

ASSALAMUALAIKUM...
aku nak catat je dalam blog.. yg aku akan outstation..
malam ni.. start 11 mlm... hingga sabtu..aku harap...

aku harap.. dengan ketiadaan aku ni.. boleh melegakan semua pihak...
dan kemungkinan... dengan keberangkatan aku ke sane akan hati aku dapat ditenangkan...
sesiapa sahaja yang membaca dan terbaca entry ni,, doakan kesihatan sy dan keselamatan sy...



maaf.. hati ini sakit sgt.. terpaksa pergi...
ASSALAMUALAIKUM..
semoga ALLAH melindungi ku dari sebarang kejadian dan bencana..
aku memohon.. sesiapa yang membaca entry ni.. just untuk pengetahuan anada dan tak perlu di canang ke sana kemari...
semoga ALLAH memelihara akhlak ku dan kamu juga..
insyaALLAH. amin.. ^^



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.