//TAKE MY HEART
SALAH DIRI BETA ^^
Tuesday, October 16, 2012 @ 12:36 AM | 0 Comment [s]



Manusia sering tak nampak salah diri , tapi sering nampak salah manusia lain . Itu lah salah 1 kehebatan sementara manusia ..
Biasakan perkara yang betul , dan betulkan perkara yang biasa :)



                    SUDAH!! mengarut semua tu...
huwaaa penatnyaaa today.. esok sambung lagi aktiviti.... 
tapi seronok.. jumpa kawan2 baru lagi.... :)
aishawahid!! anda mmg kene senyum... dan bergembira... ^^



takde guna kau stress sebb benda2 x menguntungkan kau... 
menyakitkan hati lagi ade lah...
soooo...... be happy..



            mmg waktu kau senang.. ada duit... ramai nak kat 
                   kau... nak kawan ngn kau...
even perangai kau teruk mane sekali pon...



haa.. tapi bila kau mula buat hal.. makin lama,, makin sikit lah kawan kau.. n sekrang tinggal izzah yang setia ngn perangai aku yg sememangnya dari matrik,,, ekin dan kak wani.... opsss also to hafiz mat n kak faizah.. i know kdg2 menggedik aku mengada2 sgt..
maaf2...
tak nak janji pape.. sebb nnti kalo janji taknak buat lagi,,, kang aku buat lgi,,.. lgi lah hilang respect btol x..
so far ni.. aku tak pernah janji yg aku nak ubah perangai....................



dan aku mmg tak suka orang berlagak mcm kamu... dan selffish mcm kamu.....  



            saya minta maaf kalau ada yg terasa...... 
saya minta maaf kalau ada yg terasa... 
saya minta maaf kalau ada yg terasa..


saya mengucapkan selamat maju jaya kepada yang bersama saya atau yang tidak bersama-sama saya...
saya berharap agar kita sentiasa ada ikatan sillaturrahim dan terima saya seadanya...
selepas mengadu ngan abah n mak...... better gi minta maaf dan buat aktiviti lain...
insyallah.............
so dengan ini.. Noor Aishah Binti Wahid ingin memohon maaf jika ada salah dan silap saya terhadap individu-individu yang pernah saya sakiti... saya tahu akan ada yang bakal meniggalkan saya walaupon daripada team saya sendiri.... tapi itu tidak mustahil anda tidak akan berjaya...
saya akan izinkan...
minta maaf dengan perangai buruk saya... dan saya akan mengubah tapi bukan dengan masa yang singkat...

perubahan yang mendadak tidak akan membawa kepada perubahan yang berterusan... betul tak ustaz zul... ^^
ok love you all... SELAMAT MALAM DAN


A S S A L A M U A L A I K U M :) ^^


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.