//TAKE MY HEART
pilih lah
Saturday, October 20, 2012 @ 7:00 PM | 0 Comment [s]

ASSALAMUALAIKUM...
sy baru balik makan dengan zulhusni.....
tak lupa juga kepada sahabat yg bernama ekintot..
hahahaa

GILA tak?? NI PIC LAMA.. saje letak... hihi


OK. semalam,, ade exam math.. kat te.. haha yang ni mmg sewel... 
tulah.. pi lewat lagi... 
sampai2 kat te,, tak de manusia pon.. pintu kunci..
dalam hati "aku ni salah tarikh ke pe" ke salah tempat...
adoi yai..

pastu pe lagi,, nak pi lah cari kak wani.. mne tau jawab exam kat tso ke.. entah2 aku yg salah tempat... pastu.... mase otw nak pi tso,, ade girl ni tegur..
"awak kelas en. saiful adli ke?"

aku pon jawab lah.. yer...
haaa rupenye tempat exam tukar lahhh.. kat dkg 3... bukan setakat tu je....
dah sampai dkg 3... aku ni mane kenal dak kelas ak selain ilmam uzair.. adoi..
kol dye xdapt2..
rupenye exam dah berlangsung dah kat dlm.. cume kelas kak wani je blom masok dlm dkg lgi....
aku lewat 10 minit...
masok2 kene duduk depan.. nak masok tu pon punya lah susah.. sebb...

1st... x tau kelas tu ade group aku..
2nd... bila masok tu kene tanye lecturer.. comfirm2 kene gi depan...
3rd... bila dah masok tu.... mestilah orang tgok.. mallluuuu.. ^^

last2.. wat bodo je... masok.. dalam hati ALLAH je yg tau betapa DUPDAPDUPDAP nye aku ni...

so... jawap lah exam tu dgn dupdapdupdap... naseb baek tak blank..
eheheheee

lalalalalaa malam plak..ade dinner adhoc amanah..
sy hanya memakai sepasang kasut yang hanya untuk dinner dan majlis2 tertentu...
bersama2 juga satu kemeja.. dan blazer labuh...
dan bersama juga beg kegemaran saya...
makanan famous mase dinner adalah nasi tomato.. so layan kan jer.. ^^




 note: " Jangan pilih orang yang kita terlalu sayang, pilih orang yang terlalu menyayangi kita."


ASSALAMUALAIKUM! ^^


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.