//TAKE MY HEART
perlukan perubahan
Wednesday, October 3, 2012 @ 6:53 PM | 0 Comment [s]

ok.. aku harap permohonan diluluskan...
^^
aku mmg pilih bnde ni sebab aku saje nak sebok kan diri... ^^
dan berkenalan dengan ramai orang lagi...
^^ aku mmg suka berkawan...
dan kali ini aku akan lebih berhati2...
kalau malam ni izzah x nak pi pesta konvo tu.. aku akan gi sesorang! :)

esok ptg pi masjid.. tolong member aku... sian dia.. buat program.. then xde orang ikut.. makanya,, aku sebagai kawan yang taknak menghampakan,,, join la program dye.. ^^

aku ada aktiviti baru untuk dilakukan...
daripada masa aku terbuang dengan pk bnde2 yang memeningkan...
dan tak menatang kan faedah....
its better aku keluar..

so aku harap aku diterima dan terpilih...
dengan jayanya! :)

so untuk video kali ni... silalah tgok...
:)
comel sgt!! ^^

video



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.