//TAKE MY HEART
noting else
Tuesday, October 2, 2012 @ 5:17 PM | 0 Comment [s]

aku mmg tabah ngan kau! hrrrr
kau tak tau aku punya baik layan kau..
kau tak tau yang aku punya lah jaga taknak ada hati kat kau

kalaulah blog ni ade tmpt untuk record suare.. mmg aku dah menjerit semahu-mahunya...
ergghhh

tapi... takkan lah. ni bukan pasal ego or what.. ni pasal hati.. mane boleh main2...
tapi kalau betul lah... its imposible!!!!
he is very KONTRA!
..biar lah masa menentukan..
tapi aku mmg tak tahan cara kau berkomunikasi ngan aku.. aku nak sepak2 je muka kau...  menyanpah..
im trying to calm down myself..
yes.. im trying to be patient.. tapi! kau mmg suka kan cari pasal ngan aku..
serious... i want to ask you....
how can you make yourlife in trouble sampai nak bunuh diri bagai..
lalalalalalalalalalalaaaaaa



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.