//TAKE MY HEART
ni untuk abang-ngang.. hahahaa ^^
Sunday, October 7, 2012 @ 12:51 AM | 0 Comment [s]

YES!!!! HAPPY...
AKHIRNYA! SY SEDAR AKAN  apa yang saya rasa kan!
saya tak suka dia! yes!!!
SAYA JELAS TENTANG ITU!
saya jeles sebab saya anggap dia sebagai kawan! dan seorang abang...
pada saya apa yang berlaku sebelum ini,, tu atas kelalaian dan kelemahan sy..
saya berani kata... dia memang kawan dan abg baik...
dan kami kawan je..
kawan je,,.. TAPI KADANG2 MNYAKITKAN HATI!
saya harap dia melupakan apa yang terjadi diantara kami...
ouh.. dan sy harap juga...
ABANG sy tu... dapat bertemu jodoh dengan siapa yang dia inginkan.. AMIN!!
hahaa.. untuk membantu tuu.. saya rasa agak malas.. tapi
mungkin saya akan cuba tolong...
jika ada masa!!! HAHAHAHAAAA ^^
xpelah.. bg lah dia happy... HAHAHAA! ^^
ok.. saya akan panggil semula dia dengan panggilan abg..... mcm abg2 yang lain..
hahaa cara an...
saya nak hidup yang x complicated dan menyenangkan sy..

matlamat saya sebelum saya menamatkan status bujang saya, saya dah tetapkan...
saya perlukan sebuah rumah dan sebuah kereta dari apa yang saya kerjakan!
YES! DAN ITU COMFIRM!
saya cari pasal ngan dia sebb saya mmg suka cari pasal..
dan itu mengerat lagi hubungan dengan sahabat sy!
jadi... lepas ni sy x kesah... dia nak buat apa sekali pon...
tapi yang pasti.

SAYA AKAN SENTIASA CARI PASAL.. KAHKAHKAH! OO

this one nak masokkan dalam blog.. sebb actually wa baru teringat ade bnde dlm memo tab sy yg canggih tu.. hahahaaa

ni pon sama....
tertanya2... lu pray lagi untuk wa ke bro....

SO DENGAN INI.. Saya akan menamatkan cerita skandal kami yang telah berlangsung secara tak langsung dan langsung.. kami hanya kawan dan gadoh2 kami hanya sebagai adik dan abang,,

bro.. wa tak suka lu ckp pasal mati! FAAAHHHAAAMMM????!!!



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.