//TAKE MY HEART
innalillah!
Saturday, October 6, 2012 @ 12:57 AM | 0 Comment [s]

aku dapat rasakan sejak permergian arwah aizat ke rahmatullah.. banyak mata terbuka luas..
aku sgt terasa.. yang ajal sentiasa ada untuk kita walaupon kita muda lagi atau pon dah tua..
serious aku jadi takot.. sebb,, aizat ni rasenye umur dia lagi bawah dari aku..
this one,, aku mmg terasa...
terkejut sangat bila orang kata dia sudah tiada..
mmg ramai member dan yang x member just kawan biasa dah pergi mengadap -Nya..
tapi yang kali ni punya mmg aku berdebar n rasa sgt terkejut!
mula2 mmg buat biasa je..
time tu,, x tau lah arwah ni rupa nya, yang pakai kawasaki ninja tu..
hmm.. then tanya2 kawan.. rupanya,, mmg dia..

ni nak tulis citer pasal arwah pon berdebar2 ni..
kita sedekahkan Al-Fatihah kepada beliau.. semoga rohnya dicucuri rahmat dan semoga ahli keluarga dapat menerima dengan hati yang tenang.. insyallah!

p/s: ^^ senyum itu sunnah!


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.