//TAKE MY HEART
im coming home
Sunday, October 21, 2012 @ 8:48 AM | 0 Comment [s]

AISHAH WAHID! 
jauh lagi prjalanan hidup kau.. kau tak perlu nak fikir semua ni..
sedar atau tak.. kau membawa nama abah di belakang nama kau..
orang tu yang kau kena fikir!
hmm kenapa kesihatan abah ni tak baik2..
lahanat btol la sape yang buat perbuatan yang mungkar ni!
sebak hati... menangis jiwa,, belinangan air mata...
sihatkan lah tubuh badan abah n mak YA ALLAH!

aku nak kegembiraan yang dahulu.. even mereka garang mcm mane pon ngan aku,, aku tau mereka sihat dan aku tau mereka syg kan aku!!
arrgghhh... ikutkan hati,, mmg mati kau aku kerja! 
mmg ni lah takdir aku tercampak disintok..
tapi!! aku mengenangkan abah n mak! 
sabar wahai hati!
abang... kakak... balik rumah tu boleh tak!!!
kita nI 3 beradik je! dah semua duduk luar,, sape nak pi jaga dorang!
YA ALLAH cepatkan lah masa...
supaya aku boleh tamatkan pengajian Aku di sini..
dan meneruskan pencapaian ku di sana..
aku tak tahan! HATI ni sakit disini!
aku bukan mcm abang...
yanng suka duduk jauh2! aku taknak!
kalau diberi pilihan.. aku rela masok universiti2 swasta yang lain.. yang dekat dengan mak n abah!
hmm...
tapi aku terikat!! terikat dgn JPA!
hmmm :(

aku sedih! apalah mak n abah makan yer...
harap mereka makan apa yang aku makan kat sini..
every 2 day.. kalo mak tak kol... aku yg akan kol.. cerita semua bnde kat sini..

cepat lah 2 tahun!
erm... SUDAH LAH!!
menangis pon bukannya boleh packing barang sekrg n balik pon.. huuuu... k lah...

syg abah! syg mak!
ASSALAMALAIKUM!



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.