//TAKE MY HEART
HARI RAYA AIDILADHA o_O
Thursday, October 25, 2012 @ 9:14 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum w.b.t.

ya allah... mintak maaf atas kelancangan bahasa dan perkataa yang lahir dari mulutc ku..
aku tau semua tu salah...
maaf..

ok so. today.. perjalanan yang amat memenatkan..
hmm kenapa setiap tindakan dia menyakitkan hati aku..
aku masih tak tahu apa yang berlaku..
kenapa,, ape sahaja yang dia buat aku rasa tak ok!
kenapa,, yer...
aahh.. sudah2! (geleng kepala)

perjalanan yang bermula semalam... jam 5.30 ptg.. dan tamat pada jam 6 ptg keesokan hari nya..
ha itu lah jadual masa pergerakan aku semlm..
7.10mlm dari arau naek train.. ohhh ya allaahh.. penat!
jam 9 pg dah kat bts..
jam 11.45pg tiket aku balik jb..
aku tak suka balik jb naek bas or train dah...
tapi... kena naek jugak..

serius rindu nya kat abg hafiz, kak faizzah ngan kak wani...
melepak ngan dorang tu je keje aku bila kat uum.. hmmmmm....

esok dah raye.. raye haji lah!  rindunya nak bercakap ngan dia.. bergurau ngan dia..
dia dah tak macam dulu! aku rasa aku mmg jauh ngan dia.. tapi dia menyakitkan hati!
aaahhh takde2.... (geleng kepala)

kenapa tangan sebelah kanan aku ni sakit.. 

mak suruh aku buat xray.. alaaa.. malas lah....
Tiada bantal yang lebih lembut melainkan ribaan ibu sendiri .i miss u, mak , a lot's a lot's love for u...
esok mak janji nak masak sedap2.. yeay..
zaim dah besar... dah setahun dah dia... acu bg hadiah tu jgn tak pakai pulak!
gigit kang..
zaim dah nakal...

eh seriously,, abah dah kurus! terkejut tgok abah kurus... hmm dulu abah gemok!
nak abah gemuk balik..
sedih nya tgok abah kurus.. rasa nak nanges..

hati aku mmg senang nak menangis... ustaz kazim elias pesan... nangis untuk ALLAH..
tapi.. mmg senang btol nak nangis.. kau cubit aku sikit pon aku rasa nak nangis dah...
tapi appearance aku ganas kan..
hahahaaa.....
nak aku lemah lmbut tunggu aku amek master kat tmpat lain...
dan time tu aku akan menjadi orang lain..
haaa ^^

ok.. hanya jari sahaja yang menaip.. tangan kanan mmg tak boleh gerak langsung.. ia sgt menyakitkan..
so, saya....AISHAHWAHID
ingin mengucapkan selamat menyambut ulang tahu n kelahiran,, (sesape yg lahir hari ni).. selamat menyambut hari raya aidiladha.. semoga ukhwah yang terjalin atas kehendak-Nya semakin kukuh dan gembira..


ASSALAMUALAIKUM.. ^^



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.