//TAKE MY HEART
geramnya hati,ini...
Wednesday, October 24, 2012 @ 2:47 PM | 0 Comment [s]


Geramnya... sabarlah wahai hati..
KESIannya abah... hmm....
ko tak suke sgt kat abah aku... tak payah nak tunjuk sgt lah .
Kesian dia.... jgn smpai aku sendiri yg ckp kat kau...
Pada aku kau ni mcm semut kecik yg bila2 masa je aku boleh pijak...
Kau mmg x boleh harap.. aku tak suka kau...
ERghhh...
Jgn smpai mak abah aku nanges sebb kau.. kau nak mampos kat tangn aku.. kau try lahh
Dlm semngu tak dgr pasal kau mmg x boleh...
Ak menyampah ngn kau...
Hmmm mengarot btol semua ni.. kau tgu jelah... kalau kau buat hal depan mata aku .. siap lah kau.. kau tak tau aku boleh buat pe... tgu jelah

*note: mak abah aku kau jgn maen... kau mmg nk kene hentak ngn aku.

Aku xkn biarkan org aku syg sedih.. arghh..



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.