//TAKE MY HEART
cerita ini
Friday, October 12, 2012 @ 4:47 AM | 0 Comment [s]

Sekarang jam 4... 
Aku masih lagi duduk tercongok kat dalam bas ni... 
Memikirkan mcm mane aku nak tido!! Hahahaa...
Hmmm. ?. Jap gi lah tido balik... Keadaan aku agak x selesa.. 
Tpi mmg fun... Kakak n abang2 yg ada mmg sporting giler...
Ouh dan sekrang bru sampai perak... 
Adoi,.. Bilo nak sampai eden pon tak tau... Teringat plak zaman2 muda2 dalam score a.. 
Gi kl naek bas ramai2... (ckp tu mcm dah tua je kan)...
Suka dengar lyrics fifteen.. Terasa mcm muda sgt.. Hahaha... 
Actually aku suka semua lgu taylor swift.. 
Im trying to ingat sebutir sebutir ayat english dalam lagu dia... Malam ni bulan m Berbentuk bulan sabit.. Cantik nya..  Orang lain tgah tido.. Kau boleh plak gi tgok bulan bintang..
Adohai... Ni lah keje aku... Seronok kan.. Hobby... Lalalalalaaaa 
Time2 ni lah aku terfikir nak bawa bas. Hahaaa... Aku pelik mcm ne dorang ni boleh tido.. 
X sakit ke badan woiiii...  




                                        Wehh serius abg tu mmg bagus... Abg ustaz.. Hahaha.. 
Ensem... Member aku ni gelak je dok sebelah aku... Ape tak nye.. Usha mcm ape je... 


Ouh.. Dalam bas ni aku duduk kat belakang sekali...
 Wuuu... Xde lah bakang sgt. Just 2 sit dari belakang.. 
Ade kejadian sikit tadi... Pastu abg amri dtg.. Amaygad.. Hahahaaa   Mmg gelak jelah... Nice to meet u alls...   


So address kali ni mmg private kan... Dari pengetahuan orang lain... Sesape terjumpa.. Anda mmg hebat... So tahniah diucapkan... Nntikan entry yg seterusnya.... 

CAMERON HIGHLAND!!! HERE I COME...   


Aku merancang nak gi thailand next month.. Yuuuuuu..... Keje gila kan???!!!..

 Semoga dipermudahkan..
 Insyallah.. 
Amin...   

ASSALAMUALAIKUM ^^


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.