//TAKE MY HEART
ABAH pasti sihat
Tuesday, October 23, 2012 @ 9:33 AM | 0 Comment [s]



ASSALAMUALAIKUM..! :) SEMOGA PAGI INI LEBIH CERIA!
TERINGAT ABAH.. ^^
ni lah ayat yg abah suruh kami adik beradik hafal dan baca setiap kali abes solat. dan setiap kali rasa nak berdoa... :)
mase dulu.. kakak n abang mmg cept dorang hafal..
aku liat sikit.. so ayat2 alquran ni mmg aku paling lembap dan malas...
tapi lambat laun hafal la jugak..
dah kalo hari2 kena tanya,, mcm sifir2 yg aku kena hafal.. naseb baek sifir tu aku kena hafal smpai 12 je... bukan 20... ^^

hmm.. semoga abah sihat dan lebih sihat pagi ni.. mcm tu jugak mak...
aku mmg geram ngan kakak...
sakitnya hati!!!!!! aku harap aku pilih lelaki yg betul dan tepat untuk jadi suami aku kelak...
hmm kalo x tahan sgt nnti,, tgok lah ape aku buat... mengarot btol semua ni!
chai raiii... ^^

(lilo ni main kat tmpat kasot aku pulak,, ngat ape tadi)

hari ni semua orang busy... n aku dapt byangkan,, aku tak busy hari ni.. hahahahaaa
tapi esok still ade kelas.. kawan2 bg tau...
pegi lah esok.. so today agenda,, lipat baju,, sapu bilik,, kemas atas meja yang berselerak ni,, dan kemas beg yg nk bawa balik jb..
aku ngt nak bawa bju2 yg aku tak pakai kat sini...

oklah..
doakan abah aisha sihat tau.. ^^ semoga result yg dikeluarkan esok tiada pape yg akan berlaku..
insya ALLAH!
amin..

OKLAH.. ASSALAMUALAIKUM SEMUA!  ^^




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.