//TAKE MY HEART
two way communication like before!
Tuesday, September 25, 2012 @ 1:40 AM | 0 Comment [s]

rindu pada dia ibarat menunggu dari pagi hingga terbitnya sinar matahari
kerana dia,,
menjaga,,
memberi tanpa balasan,
hanya menanti sebuah kejayaan dari adik-adiknya..

mesti ke aku berdiam diri mcm ni??

matlamat hidup semakin pudar.. kenapa kau join? kenapa  kau dah x mcm dulu? mane pergi kegemilangan kau? kau nak orang amek tempat kau ke? rasenye kau bukan macam tu!?

kau dah tak pegang dah, kata -kata kau dulu...

cube  tanya diri kau.. kenapa dalam banyak-banyak networkers kau,, tinggal 3 orang je??!
rasenye kau tak bodoh,, tapi kau pamerkan kebodohan kau!
perlu ke kau berterusan mcm ni??
kau dah rasa join ni,, menyusahkan kau! btol tak??
u are the leader!!... kau dah di angkat sebagai seorang leader oleh mentor!
kau nak malukan mentor kau ke?? sebab dia salah pilih???
sememangnya dia pilih tu,,, ada reasonnya!
kadang2 merenung kembali..
kau bukan seorang yang tunggu orang dahulu nya!!
tapi sekarang kau macam tu!!!
kau bukan seorang yang menyusahkan dahulunya,,
tapi sekarang bende tu semua dah terjadi kat kau sekarang!
sebab ape???
sebab kau tumpukan pada masalah! sampai kau terlupa pada matlamat!!
tanggungjawab yang besar pada umur awal 19 tahun mmg sangt mencabar.. aku tau... so xkan nak mengalah???
abah ajar kau supaya pilih jalan yang betul.. abah tak suruh kau stop pon buat tu..
abah sangt galakkan...
you are the one!
YA ALLAH,, kau berikan lah ketabahan!
kau kena ingat! setiap masalah,, penyelesaian nya duit!!! kau sendiri tahu.. kan....
kau ada kelebihan tersendiri! kau tahu bende tu,, so??
ape ade hal kalau orang taknak kawan kau.. kau dah banyak pengalaman.. since kau sekolah!
tindakan itu perlu..
jangan nak lepas tengkuk sendiri..
kesilapan yang lalu mmg untuk mematangkan diri.. tapi,, bukan bermaksud tiada kegembiraan..
just be yourself!
mmg aku malu... malu dengan mentor...
mmg 6m mesti kene buang.. tapi ni sensitviti pada aku..
aku seolah-olah berjanji.. tapi!! tak tunaikan!
aku bukan mcm tu!!! thats y aku rasa malu dengan mentor aku sendiri..
kereta yang sepatutnya aku keluarkan september lalu,, aku tak capai!
KENAPA?
sebb alasan kau banyak sangat! kau tahu tak??
ingat!! NAK SERIBU DAYA,, TAKNAK,, 1 ALASAN..
tu lah punca mudah kau jatuh!!!

ouh.. orang yang kau nak ada sangat tuu,, dah ada dah kat uum.. so?? pe lagi tunggu... alasan je yang kau akan bg.. btol tak???


then you make ur own decision laa!! ok??

SWEET DREAM!

A S S A L A M U A L A I K U M




Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.