//TAKE MY HEART
tutup aurat?
Sunday, September 30, 2012 @ 1:25 AM | 0 Comment [s]

my blog is my bestfriend! SEBAB APEE?
sebab.. aku tak suka cerita kepada manusia..
SEBAB APEE?
hmm... ntah.. tapi aku ok jek kalo nak citer kat kak wani.. HAHAHA
cakap ngan aku mmg jadi bengong..
dan aku suka GELAK!
:)








hmm.. tetibe mcm rase nak pakai skirt.. HAHA! sengalkan??
hari2,, dan bila pagi je,, mesti kusut pk nak pakai baju pe.. baju kurung kene seterika! hmm.. :(
agak menyedihkan..=.='
berlubang!
ouh.. aku dapt ni.. jap eh...



thx izzah.. aku mmg suka giler kat dolphin! haha

tadi makan kat puaka! sedap! suka! well mcm biasa gelak2 dan buat bising.
arghhhh.. TENSION la kepala otak ni! banyak bende nak kene pk!
bende yang sepatutnya bukan aku pk. pon kene pk jugak!
ergghhh..

ada 4 jenis HATI! yg paling aku terkesan dalam kepala adalah... hati pecah!..
erk.. =.=' how can i change? adoii..
mmg since kecik agi mcm... hmm... ntah.. x terkawal.. sebab tu aku mmg x suka kene kawal.. itu x boleh..
ini x boleh..
tapi aku mmg ikut cakap.. cuma xmakan saman je..tapi tah lah.. seriously aku kate.. aku tak suka dikawal!
aku akan protes tapi dalam senyap..... sebb tindakan tu memainkan peranan.. dan orang boleh perasan..

aku sedar.. dalam pergaulan.. adoi... mmg terbiasa.. dari kecik.. sampai sekarang... mmg xde batasan...
kalau nak tumbuk that guy,, mmg aku tumbuk je.. hmm... mcm mane? mmg x diajar tutup aurat dengan proper.. sebb.. aku gi sekolah agama,,,, untuk sekolah je.. abah suruh gi.. n aku gi.. pastu ape aku belajar pon aku tak faham!...
my brother n my sister dyorang lgi better... merupakan student yg amek aliran agama... dari form 1 until form 5.. cuma abg until fom 3 je... sometimes aku terfikir jugak,, asal mak n abah x masok kan aku mcm dorang jugak? MAYBE sebb aku mmg xde jiwa2 mcm tu.

so... pendedahan agak sikit jerrr....... adoii... ok... aku admit.. mase matrik.. aku bergiat dan mengaktifkan diri aku dengan ahli lujnah yng lain kat masjid... hmm... tapi... charge positif semakin hilang... hilang dan hilang..
sehingga masok uum.. aku pernah terfikir nak join ngn budak2 masjid... cumanya setan dalam badan terlampau bnyk.. sampai sekrang aku jejak kaki kat masjid uum ni x sampai 5 kali...

mmg environment memainkan peranan penting.. contoh,,, kalau dalam satu rumah tu,, tak solat..... mmg x solat lah kau.. (abah bg tau kat aku)...

ouh aku ni ade masalah dari dulu dan sekarang... kalau nak nasihat kan aku.... kau kena tgok diri kau.. adakah kau tu dapat respect oleh aku atau tak.. supaya nasihat kau tak sia sia...
(ayat ni bukan nak bg terasa..) tapi aku nak bg tau awal2..

hmmm... aku tak tau nak sampai kan ape.. AHAHAHAH!
dah ahh.. nak buat slie.. ok tuduu..
ape yg aku tau.. tutup aurat tu wajib.. ok bye




A S S A L A M U A L A I K U M



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.