//TAKE MY HEART
terasa hati!
Wednesday, September 19, 2012 @ 6:46 PM | 0 Comment [s]

ehh kau ni!! kau sgt annoying tau tak??
menyakitkan hati.. suke lah sgt sakitkan hati orang??
suke lah sgt wat orang mcm bangang??
eehh kau ni!! ngn kau je tau x aku ckp lepas!
orang lain tak pernah pon... eiii!
suke sgt lah buat orang sedih mcm bangang giler....
aku rase,, sebb ko mungkin aku ngn kawan2 boleh jadi gadoh..
 tension tahap gaban..

aku rase hari ni aku tak patut bukak WHATSAPP...!

dengan ini!! dimaklum kan.. aku sgt terasa hati ngn kau!
tak payah nak gelak sgt la!

naseb baek ade ayu teman kan aku makan aiskrim..
thx ayu! =.=' dengar aku bebel... :)

#akulah rakyat johor yang paling senstitve!!! arrgghh tension...
tido bagos!!!
A S S A L A M U A L A I K U M!



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.