//TAKE MY HEART
T O D A Y B U S Y !
Thursday, September 13, 2012 @ 10:47 PM | 0 Comment [s]

ok.. tangan dah x pyah pakai dumbbell! hahahaaa
mlm ni exercise! busy!! busy!!
pegi hantar printer,, then gi bsn kuar duit..
ok fine!! xleh nak kuarkan duit dari atm bsn!!
menapak gi mall!!! gi kuar kan duit!! argghh... tau x tm ni sangat jauh dengan mall!! argghh
hehehee (saje je ckp mcm tu)..
pastu pi amek printer.! kene rm110!! adoii!! kuar lagi duit aku...
xpe lah.. rasenye tu x membazir!!
ermm.. ade plak mamat ni suruh aku gi beli burger!! mmg x lah!!! penat!!!
busy!! busy!!! busy!!!!!!!!

ok... lets story other thingssss..
erm... ohh mase tadi nak gi mall.. dalam perjalanan...
ade pulak tanye aku..
"sejuk ke awak"
=.=' dah kenape mamat ni.. siku jugak kang..

pastu ade lah kakak2 or adik2 (entah lah sape)( tapi yg pasti perempuan lah),,x reti kerr nak jalan tu bagi lah sikit orang nak lalu kat tepi tuhh.. =.='
orang pon nak jalan jugak.. lagi plak datang dari arah bertentangan... adoi.. kalo bawak kereta lah.. excident punya! lagi pulak kalo ko terserempak plak ngn aku kan.. mmg kebaboomm laahh!!
oh,, tadi!!
mase otw balik pi misc nak ame printer...
ade lah sekumpulan lelaki ni.. mmg sengaje aku jalan belakng dorang.. (jauh sikit lah).. sekali je dorang berhenti..
semakin dekat.. dekat.. dan dekatt...
hahaaa rupenye!! nak pi makan kat eon.. x tau eon kat mane... hahahahaa!!! (kene ketawe kat aku);; lalalala
yg penah aku dengar.. dye kate....
"sane tu cafe.. sane tu buka cafe.. kalo kat sini ade awek!"
hahahaaaa +.='  elak kene bengong je jap gi ngn ak..

ok... dah... N Y T E !


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.