//TAKE MY HEART
T E T I B E
Tuesday, September 4, 2012 @ 9:04 PM | 0 Comment [s]

tgok ni...
haaa... kelas math aku,, aku sorang je participant dlm ni.. x boleh bla.. ketawe je aku.. kene tukar ni.. mcm ne aku boleh add class yang xde orang.. adoi.. tah pape laa... aahh kene susun jadual balik ni.. STID ngan IBM same kelas ngan kak faizah dan partnernye.. pastu fm1 satu kelas ngn ilmam.. ngn izzah sekali. tu pon kalo dorang x tukar la.. erM
aku dapat rasekan mcm best untuk next sem.. sebab,, erm ade lahh.. belum masenye nak bg tau.. nanti yer..
tungguu episod akan datang..


ce tgok yang ni plak..
haaa.. yang ni aku suke sebab dah cecah 1000 tweets! heee.... yang banyak menyumbang untuk aku men"tweet" ade lah @ShaHiLa_Sahat  pastu @shuhadahM pastu @nnayhya .. dan lain2.. 


ok sekarang ni aku lebih aktif dengan twitter dan whatsapp.....
skype hanya untuk lappy.. dan instagram dan browser untuk tab...

O K B Y E ! !



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.