//TAKE MY HEART
setelah sampai di uum
Friday, September 7, 2012 @ 4:43 PM | 0 Comment [s]

heelehh.. pe ade hal.. ko takot nak kene belasah,, ko bla lah.. tak payah la nak dekat2 ngn dye..
eih aku pulak yang geram tgok cter youtube ni...
ok,, sy berada di uum!!! di bilik!! di atas kerusi!! menaip guna lappy!!
sebenarnye dah sampai dah kol 8.30pg tadi.. naek teksi from changloon to uum,, 8.50 dah smpai.. letak barang jap kat dalam blok,, then pi tanye kakak2 fasi "kat mana yer boleh amek kunci?" 
ouh rupenye kaunter tu blom bukak lagi.. aku ngat mintak je kat ofis.. mcm ayu kene.. ayu sampai awal dari aku..
malam ni baru sahabat2 aku yg lain gerak dari tempat2 mereka masing2...
adeih..
kak wati ade kat dlm bilik..
ouh... nak tau x.. aku bawak 1 beg aje!! hehheee xlah 3 beg.. mase balik jb arituh,,, aku bawak 2 beg je..
nak balik ni kene pulak bawak 3 beg.. aigooo...
1 be untuk baju,, 1 beg untuk gadjet2 dan makanan.. n satu beg lagi untuk beg dan kasut dan tudung.. hehee banyak kan?? alaa mase balik jb mane de bawak beg n kasot.. ni ter bnyk plak aku bwk.. satu bas ngan ajoy. dah msg dah awal2 ngan dye! jgn ketawekan aku! *malu bawa barang bnyk...
tapi ape ade hal... letak je brg2 tu sume kat bawah bas.. sampai, turun kan.. pastu amek teksi.. then turun kan lah barang bila dah sampai uum.. senang aje..
hooo.. aku hanye mendapat kunci sahaje!! keychain tm pon xde.. eih aku tau dulu,, aku rembat dulu mase nak pulang kan kunci.. ni kalo mase aku pulang kan kunci nan,, mintak ak byr dende sebab keychain uum tu x de,, mmg nak cari pasal... tgok ah...
tapi aku dah cantikkan dah,,.. aku ade je keychain baru.. souvenir dari jb untuk kengkawan aku ni.,, hehehee bnde tu comel sgt!! ak ngat nak cari hadiah besday izzah je.. pastu nampak ade keychain ni cute sgt!! ak amek lah lapan.. untuk sume leader uum under kak ninie..
haa nampak x! di situ ade satu pembaziran ye kawan2!! ala tapi cute sgt!!!
nanti balik lagi sekali nak pi legoland.. kuang asam ah sedare2 aku... nak gi legoland,, pastu bg tau ak.. ergghh x payah la bg tau!! jeles ye malaysia!!!
alaa tapi nak masok kene byr mahal.. klo setakat datang teman orang,, guna duit sendiri,, baik x payah masok.. atleast pon try la mainan kat situ..
ak x nampak pulak student2 sem satu kat sini.. dorang mesti ade aktiviti lagi kan..

aku msg mak tadi,,.. bagi tau dah sampai..

"OK, dah sampai" (tetibe je an ok.. aku ni bengong gak)>.
mak pon reply,, " abah tertinggal enfon, alhamdulillah,, dik mata mak bukak,, mak nangis tgok ko xde dalam bilik,, sselalu terbongkang je dalam bilik"
haa time aku bace tu dah bergenang dah air dalam mate aku ni.. tunggu mase je nak hujan..
aku pon reply,, "hehehee mak ni ape ahhh... kememe.." (padahal aku dah nak nages dah pon.. )
5 minit pastu mak pon reply,, "tulah ,,lain kali jgn cuti lama sgt,.. cakap dengan pihak uum."
actually ak ngah kemas bilik time tu.. aku ckap kat mak,, "nanti adik kol mak ok!!! lepas kemas"
heheee x kol pon lagi.... ptg sikit la nnti..

nak makan!! tapi x tau kat ne nak makan!! hmm... sambung tidor balik lah.. malam kang citer lain pulak!!

G O O D N I G H T ! !


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.