//TAKE MY HEART
semalam MLM
Thursday, September 27, 2012 @ 5:29 PM | 0 Comment [s]

HAHAHAHA!!
sebenarnye mmg nak citer dri mlm tadi..
abes tuu... banyk nak kene settle...
mate ni sakit.. tak tau nape.. ouh..
ce tgok gambar kat bawah ni..


ini merupakan gambar sup aku yang telah aku tumpahkan... suka sangat dapat tumpah kan sup! HAHA
kesian pemilik handfond samsung wonder putih bersarungkan hitam telah hampir dijirus dan disaluti sup!
tapi aku rase mmg kene pon fon tu... sori lah rakan2 ye..
i dont know.. apasal lahh time makan ade je something yang agak "begok" berlaku..
*begok tu mcm bengong lah kate orang indonesia*

naseb baik lah ngn orang yg aku rase x malu sgt.. kalo orang x kenal.. mcm ne la eh.. gaknye dah kene siram ngn sup dah..
hahahaa tapi serius.. aku ketawe je pastu.. adohaaaiii!! bongek! 
hmm.. sebenarnye dah mkn tadi.. ekin kol ajak aku mkn.. hmm mcm ne eh nak ckp,, x nak.. dah makan.. x reti ah... k nak pi bawah tgok dorang makan.. ok bye!

A S S A L A M U A I K U M



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.