//TAKE MY HEART
SEMOGA BERJUMPA LAGI
Friday, September 21, 2012 @ 11:16 PM | 0 Comment [s]

ouh.. banyak2 pakcik aku yg handsome2,, ade sorang je yg aku kene panggil dye uncle.. aku selalu dgr citer dye mase kecik2.. mak yg citer.. (sebab tu adik mak).. selalu dgr pakcik ajim.. dan kami berbahasakan dye pakcik ajim.. padahal nama dye shuhaimi mohamed. aku tak tau tang mane yang ajim tu.. hahaha

ok then... lame x dengar citer dye.. from matrik until today..tapi tadi tetibe... ade chat box masok kat fb aku.. kat bawah tu tertera nama nya,
mase matrik dulu ade gak bebual ngn dye kat ym.. he is a nice person.. so aku doakan yang terbaik untuk nya walaupon kami sekian lama tak berjumpa.. ade dalam 5 thun..
dye bergiat aktif dalam penyampai berita dan merupakan seorang wartawan rasenye.. selalu gak dgr citer dye fly kesana kesini.. ak ngat lagi.. dulu kalo bukak tv 1 pagi2,, time selamat pagi malaysia.. mesti dye ade.. aku tau sebb nenek ak n arwah atuk selalu tgok.. :) aku tau yang mereka rindukan anak mereka juga! . so fr ni rasenye berlakon tu x pernah kot.. ok lah...
ce try bace article bawah ni..

H A V E A N I C E D A Y!


N Y T E!


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.