//TAKE MY HEART
MONKEY SEE,, MONKEY DO,,
Tuesday, September 11, 2012 @ 9:14 AM | 0 Comment [s]

sedih,, x bermakna nak kena nangis... dan kalau menangis pulak.. x bermakna dia sedih... kadang-kadang tu ada yang menangis sebab gembira,, kecewa,, dan marah..

monyet bergaduh sebab takde hallkum!
assalamualaikum!!

haa... best wok aku dengar cerita sorang seniorita. tapi mana boleh citer kat dalam ni.. hot story u allss..
dah macam ade orang yang bacekan novel cinta untuk kau.. hahahaaa
bestnye hidup.. heaven life aku..

ouh haa.. semalam.. adoiii.. aku tak faham ah.. dari dulu lagi.. ape tu.. MONKEY SEE, MONKEY DO .......
mmg x faham.. kak wana n abg rahman tu ha yang cakap.. ade lagi satu... aku x faham.. tpi dah tak ingat.

ouhh.. rindunya kat mak!
sebenarnye rindu apa yang mak masak tu.. hahahahaaaa

fm1 dah abes satu chapter!! aarrgghh.. copat nyooo... alaa tapi introduction je pon..
so khamis ni kelas tutorial,,, minggu 1st kan xde tutorial.. so class xde... huwaaa!!!
kelas stid ngan abg hafiz n kak faizzah mmg bengong! (ops sorry ya)
tapi mmgkelakar pon! adoi.. stid ok lah.. seronok.. lgi ade abg n kakak tu... konon xnak jadi ketua kelas... last2 jadi jugakkan abg hafiz, kan!! pastu kelas mmg dgn senior2.. then kelas last,, fm1 ngn izzah n haziqah... ouh.. bersama rumate sekali.. adoi,, mcm ne leh ade rumate aku kat dlm kelas tu tah.. hehehee tapi aku ok jek..

haa!!! nak baju bola red warrior! from kelantan.. smart boh... (aku ni sejak bila ni teruja ngan kelantan..)
semalam puasa.. tapi minum air.. HAHAHAA..
lapar sampai tertido petaang tu.. malam pulak merayap.. mcm ape jerr.. emzeek tu aku pergi dah bape kali pon aku x tau..
ok nak siap2,, kuar jap... i dont want receive any call and sms.. (OH MY ENGLISH!)

OK TUDDDUUUU.....

K B Y E.
A S S A L A M U A L A I K U M


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.