//TAKE MY HEART
H A R I N I P U N Y A
Thursday, September 6, 2012 @ 12:38 AM | 0 Comment [s]

today is my last day before i go back to uum...
esok malam dah gerak dah.. hmm.. kkirenye,, waktu cenggini aku dah ade kat dalam bas.. eh salah. flight!
haha
so ahad ni bermula lah semester ke 3 aku kat uum..
belum lagi boleh guna ayat "ko-k tu ape??" hahaha tu ayat keramat budak semester 5 konon2 nye x tau lah ape itu ko-k.. bg yg btol2 x tau ape itu ko-k.. pi tnye budak2 uum yang lain..
kalo tanye i,, mmg i x nak jawap!

hmm tadi bukak peti ais,,.. nampak ade plastik..
R U P A - R U P A N Y A!!! sayur kangkong!! abah beli rupenyee... hehee thx la abh.. tau abah beli untuk adik..
bukan nye ape,, ari tuh ade lah ckp "dah lama x makan sayur kangkong!"
thats y abah beli.. abah selalu mcm tu.. beli x bg tau. klo x boleh suruh abah beli yang lain!
heheheheee
esok nak kene pi umah taman dahlia... ape tah yang nenek aku nak bg suruh bawak balik uum.. adoi dah lah 2 beg mmg wajib dah aku bawak balik.. rasenye ade kang kene bawa lagi satu beg..  kuih raye la tuh!! sebb ari tuh aku cakap kat mak yang aku nak kuih raye! then nenek aku tu pon dengar... well aku ni suka melayan orang.. termasuklah orang tua.. tapi dah kalo datang angin x bgos aku,, sume2 aku x hirau kan!
-.-'
esok malam bertolak.. pagi 7hb tu dah sampai.. aku ngt nak kuar balik ah.. merayau.. beg sume tinggalkan kat bilik.. amek kunci ape sume.. patu baru kuar.. sabtu baru balik..
nak rase gak tido kat tepi jalan mcm ne.. haha ni mampos kalo family aku tau.. mau kene marah aku ni nanti..
eh tapi kan..
sian plak ayu sesorang plak nnti.. huh naseb baek la ade ayu.. dye pon balik 6hb jugak.. ala lagi pon rumate aku, kak wati jadi fasi kat tm tu... tapi......
dah janji ngn ayu nak tidur bilik dye nnti. ernmm aaahhh.. malas pk.. nanti tgok je lah mcm ne...
hehehee \
naseb baek x kene apung wowww!!

ouh aku ade tambah pages baru kat atas tu... "video".. kepakar gak lah citer2,, lagu2,, yg aku post kat situ..
hmm..
O K           T A T A
N U N Y T E ! !      J U M P A    A N D A      D I        H I G H W A Y       J U T A W A AAAANNNN
(suka ayat di atas)


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.