//TAKE MY HEART
aku rase lega!
Tuesday, September 11, 2012 @ 12:29 AM | 0 Comment [s]

ouch... kepala pening... hidung tersumbat.. dan batuk serta bersin2!
mcm nak demam je.. malam tadi pon tidur x dat lena sgt.. asyik ter jage je.. naseb baek kelas start kol 9.30.. tu pon ter bangun awal.. sebb nak wat addrop.. busy sungguh!
semalam lagi dah start dah class..
ouh!! jap gi nak kol mak lah.. sebb hari ni hari isnin... ade cerita mara clara..
dah nak abes dah cter tu..
so semalam langsung x gi kelas! heheheee saje.. ekekekekeee
ngat nak buat addrop.. alaa yang pasal math aku,, participant 2 orang jer.. adoi... x boleh bla!!!
ok...
semlam ade wat sikit sgm.. and semalam juga,, aku merase jugak lah naek kereta abg fahmi! heeheheee..
bilalah dapat bawa kereta sendiri pasni..
hmm...
not bad la kereta tu.. aku suka! tapi bukan kereta aku,, so x leh lebih2!
erm...
ouh semlam sgm ok lah.. tapi rase mcm ber"DAS" "DAS" tembakan TEPAT! terkena kat otak permikiran..
sebab apa...
itu rahsia... ia amat TEPAT dan PADAT! tapi! mmg aku salah pon.. gi bagi orang pinjam MERATA! pastu x reti nak bayar!(maaf kalau ade yg terasa)..  mmg salah salah saya pon sebb habeskan duit untuk tolong orang.. mmg salah sy pon.. :)
jangan risau naa.. perkara ni dah pon sampai ke pengetahuan parent.
so segala duit untuk pembayaran akan disekat.. dan aku akan dapat elaun cukup2 untuk sebulan...
mmg btul pon.. belum bersedia pegang yang "BESAR".. THATS Y LINGKUP SEMUA!
pandai la sy uruskan..
ok mmg sy main2... untuk malam ini sahaja....
"kalau terasa, rasakan.... kalau kecik hati,, padan muka!" ayat ni mmg power! saya suka akan nya!!

mmg terasa! tapi! HAHA! agak2 nak down ke??????? mmg taklah!!! my life is my PERSONAL..
mmg x lah nak kecik hati bagai..
saya sayang sume abang2 saya.. setiap orang lain cara teguran.. tpi mmg best lah yg kali ni.. takpe.. sy terima.. hati saya mmg terbuka.. alaa.... rilek je.. heheheee tapi mmg ingt je lah dalam otak ni..
pasni nak beli pape,,  teringat je perkataan tu.. "bodoh".. mmg x lah aku nak beli barang memacam..

atleast save kan aku nye elaun bulan2 tu... HAHAHA!!
OPEN MINDED ITU PERLU..
alaa ... ade je abg2 yg lain tegur sy.. ok jek... kan abg fahmi kan!.. :)

ok untuk akhir kate,, AKU SYG SEMUA YANG ANGGAP AKU seorang adik..ape2 pon,, score a mmg best dan terhebat dalam hidup sy.. mohon maaf atas kelancangan kata-kata untuk entry in shaja.. cuma tempat ni je sy membicarakan tentang apa yg sy nak luahkan.. sy x semudah untuk berbicarakan tentang apa yg terpendam..
abg rahman pon dah pernah tgok,, mcm mane kalo sy luah kan ape yang tersekat di dalam hati dan otak yg sempit ni.. agak memalukan... kan abg rahman kan!!  ok tuddduuu... sebelum tido.. saya maafkan semua,, dan minta semua maafkan sy.. hehehee... ok bye.. assalam.!! *sy x nanges pon.. jangn ingt sy menangis pulak..... kuatt.......... *





Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.