//TAKE MY HEART
3 september 2012 2:15am
Monday, September 3, 2012 @ 2:16 AM | 0 Comment [s]

ohhoooii.. jam menunjuk kan sudah pukol 1:49am!
ko ni tak reti2 nak tido ke aishahwahid??
esok bgun tah pukol berape tah!

hmm.. S.A.M.A 9.. aku tak gi.. i will go next event.. abg razif tanye aku
"aishah gi tak sama?"
tak pergi lah abg razif..

pastu aku pon tnye lah ape yang aku nak tnye kat abg razif,,
aku pon ade la hantar orang gi S.A.M.A 9 tu..
hahaa cuak jugak nak reply msg, hehehee..
mcm nak ngadap AGONG!

aaahhh.. x pe.. aku ni mmg slumber.. tapi bengong..
actually,, aku respect btol ngn kak ninie n abg razif tu.. haha thats why ape aku nak tnye, sume dah ade dlm pale otak aku..
senang citer pk dulu lah bnde yang nak tnye tu,, adekah bgos untuk di tnye atau itu hanya soalan yang bodoh untuk ditanye..
ermm..
today dah 3 hb.. so intake untuk 2012/2013 akan berlaku.. pendaftaran akan di buka untuk uum sintok.. hahaa welcome to uum sintok..walaupon baru setahun.. same dengan 2 semester,,
secare jujurnye,, aku nak bg tau.. i will become a seniorita!! hahahaaa!!
selamat datang yer..tapi nnti dorang pnggil aku kakak... hmm kakak pon kakak lah..yg penting aku takkan pgil dorang adik.. haha sebb aku lah adek!! (perasan nak mampos!!)

haha.. sintok is the best place.. dekat dengan thailand.. boleh beli pistol.. dadah.. rokok.. mcm2 lah ade.. handbag.. kasut.. hahahaaa
pill kuda pon ade.. bhahahaaa gila merepek aku ni! eh btol tau. kat thailand,, nak beli pistol boleh je.. sebb kat sane dia jual bukan nye mcm dlaam kedai emas.. dorang jual macam kat pasar malas.. senangkan nak beli?! sebb tu byk jugak pengganas kat sintok tu.. tapi hutan intok tu tebal. .so jgn bimbang..
oh kat sintok tu pon ade babi.. biawak.. mcm 2 la.. dan yg lgi best ade datuk dr. fazley yaakob.. hahaa pakar motivasi!

(berape kali nak "haha: pon aku tak tau!)

anai2 membiak lagi dan menyebabkan aku membebel lagi.. eh hari tuh kan mase bersihkan bawah bilik,, aku gadoh ngan mak n abah.. adoi... tulah.. kepale aku ni kepale angin.. kene ubah kene ubah..

nak citer sikit,, mase ade anai2 bnyk tu,, spray shieltox dah abes tau,, dah aku tak tau nak spray pakai pe.. abah suruh aku gi beli... ahh malas aku.. siap kene marah lagi aku.. aduuhhh takkan nak gi naek motor kot... kene salin baju lagi.. malas! malasss!!!
pastu abah marah.. aku pon tgah penat.. dgn orang ajak suruh datang umah dye gi makan lah,, last2 aku ckap "dah2! biar adik orang buat.. mak gi jelah.. adek x nak ikut.."
mak aku pon kuar,, spray dah xde.. aku mcm nak nages tau kene buat sorang.. tu lah padan muke..
abah nak tolong, x bg!
hmm aku pon dapat idea! aku amek perfume yg aku x gune,, bnyk lagi sebenarnye,, aku gi sembur kat anai2 tu.. haaa.. mati ko sume.. satu lagi,, bilik aku bau wangi giler!

hrrr... tapi serious aku bengang sapai nak nanges mase tu.. kene buat sorang.. geli kot!!! iiyeeekk.. meremang je badan..
aku mmg selalu sangt mcm tu.. bila marah abes suke aku halau.. last2,, xde sape nak tolong.. pastu rase nak nangis.. pastu meyesal.. pastu buat lagi... hahaaha!!!
biase lah.. ank bongsu... petang tu jugak abah gi beli shieltox.. heheheheee aku dah agak...
abah mesti beli punye..
sebb aku mmg xkan beli! dan aku mmg akan merajuk..
sebab aku mmg x nak beeeliiiii!!!

hmm so start hari ni sampai khamis aku akan terkurung kat umah.. sebb kereta abng pakai gi kursus kat kl.. dye bg aku pinjm motor dye.. hmm mcm nak merem=pit je esok. hahaha

ok lahh.. pnajang dah bebelnye pon adoi ter ber... kihkihkih
salam sayang dari aishah wahid yg dah gemok.. (mak kate) (tapi mmg pon)..

N Y T E, S A L A M



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.