//TAKE MY HEART
04 SEPTEMBER 2012 2:04AM
Tuesday, September 4, 2012 @ 2:05 AM | 0 Comment [s]

biarpon ramai yang membenci kita,, tapi kita kene sedar bahawa ade yang menyayangi kita! #haha tetibe nak merepek..
entry kali ni rasenye nak citer pasal hati..
hati yang keras x bermaksud dia  tidak boleh dikawal.. cuma dia tu degil... ego.. dan yakin yang dia boleh buat..
tapi kan , ade jugak tau yang keras giler! mcm batu! yang tu aku tak boleh tahan.. silap haribulan aku lempang je..
hahahaaa
hmm... pada aku,, tu terpulang pada watak masing2 nak bawak mcmmane sekalipon..
.. sebab,,
ade tu ego tinggi nak mampos, tapi suka menolong,..
ade tu,, lemah lembut,, tapi hati keras mcm batu,,.
ade tu kita boleh assume dye tu baik,, padahal jahat giler..
ade tu kita boleh nampak keihlasan,, tapi padahal hipokrit sangat..

aku suka tgok orang hipokrit ni.. mungkin dia hipokrit sebab nak jaga hati mmber..
tapi kalau untuk kepentingan dia sendiri pon aku ok jek..
ermm.. sebab apa aku suke?,,
maybe sebab orang yang hipokrit ni dye tau ape yang dia nak.. ape matlamat dia.. haa sebab tu aku suka!
jawapan aku agak bengong... tapi mmg bengong pon..
bhahahaa
mmg sekarang ni mmg susah nak cari orang baik-baik ni.. sebab,,, hati masing-masing lain..
aku pemerhati setia.. so,, xde hal laa yang nak hipokrit ngan aku,, aku tak kesah.. pi lantak lah...
dahhh.. merepek meraban je..

N Y T E , A I S H A H W A H ID



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.