//TAKE MY HEART
TODAY AKTIVITI!
Wednesday, August 29, 2012 @ 5:39 PM | 0 Comment [s]

ohhhoooii!!
update blog duluu.. pastu bru nak tido.. hahaa
asyik tido je.. mane mata x sakit.. <--------- hehee tu ayat mak..

aku bgn tadi dlm kol 10.30.. celik mate je abah dah balik..
rupenye petang x kerja.. dye ajak kuar gi beli tiket..
so tiket tadi rm70,, mayang sari.. jam 10 mlm.. 6hb.. so 8hb dah boleh rehat kat bilik.. tido.. x pon kuar gi bli barang sikit..
sabun dinamo dah abes.. so kene beli.. x kan nak curi pulak kan..

so tadi after beli tiket. singgah rumah taman dahlia.. makanyaa,, aku lah yang tibai kuih raye umah tu.. hhahaaa nenek aku dah suruh makan.. so.. makan lahh.

for ur information.. saya tidak sihat! batuk2 dan selesama.. naseb baik x sakit tekak.. aku tak sanggup kalo sakit tekak.. (tpi mcm nak kene je)..

sian kan.. hahaa ni muke buat2... bengong btol!

mulut tu mmg x reti nak senyap dalam kereta..

upss.. sorry


dalam kereta aku tak reti diam,,
aku ajak abah gi jusco lah... itu la inilah..
last2 aku ajak abah gi makan GCB!
NI LAH GCB MACD! rm13.50
Tetapi.. tibe2 abah sebut burger king.. heheheheee ikut kan aku mmg nak gi macd makan GCB.. tapi.. abah tu mcm nak mkn burger king je..
so kami pon pergi lah!! hihihiiii

nyammy!!
menu sume aku yang pilih.. abah tukang bayar.. hahahaaa

opss.. tab tumpang sekaki

tada.. 4 biji burger.. 5 air coke.. 2 kentang goreng..

besar btol burger ni.. mmg btol burger king.

abah tak boleh makan aiskrim.. so aku lah yg kene abes kan..
hehehee tapi kan.. otak ni ingat GCB jEE.. xpelah.. nnti nak pi alor setar makan macd!! i want to go with ekin,, izzah,, kak faizah and kak wani only.. lain x boleh..

selamat ptg yer.. bye

note: bila dok umah sume aku nak makan.. adoiii abah pulak keje melayan.. hmm. happy !! HAHAHA


Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.