//TAKE MY HEART
7 august 2012 12:05 AM
Tuesday, August 7, 2012 @ 12:05 AM | 0 Comment [s]

haha! nak tergelak ngan abg aku nie.. ade ke belikan satu2 nye adik bongsu dye tudung yang patern yang x pernah aku nak beli... dan x kan aku beli... nak tgok x?

adoi/.. mmg kelakar btol!
ade ke beli kan tudung pink... hmm ade bunga rose bnyk2 kat tepi??
adohai.. ni nak pecah perut ketawa.. aku kate nak warne pink.. hmm dah btol dah pink.. sat gi ade bunga rose pulak.. adoii...
lantak lah..
tadi tgok bdak2 main mercun + bunga api.. adeih haii.. bnyk asap.. x gemar btol..
sangat seronok.. tadi gi umah nenek jap hantar barang abg aku.. nak guna immediately.. klo x, ngt nak tunggu rabu.. sebb rabu cadang nak buka puasa kat sana.. harap2 kakak aku balik! nak main ngan zaim! acu sayang zaim ensem! hahaa

            tadi dengar masalah dari sorang kawan aku.. aku panggil dye abang Ngang.. hahahaA TEEETTT..
sian dye.. tapi xpelah, x nak citer masalah orang kat sini.. cuma dye kate, hati dye akan kering sekering kering nya.. dan aku,, ADE AKU KESAH? wa wat score a hati mesti ade taman ma! :) haha

p/s: terima kasih abang azani! *nada upin ipin* :) nyte!



Older Post | Newer Post

Hye. Leave your footstep at my cbox. Please don't REMOVE CREDITS!. Replace this with your stupid welcome note. Thanks for visiting my blog.


Story About Stuff Links





Open Cbox


This template was created by aishawahid. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.